| کد خبر: 138469 |

دکتر احمدی بافنده:

مترو نیاز به قوانین حمایت کننده دارد

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: با توجه به حجم بالای تردد در مترو موارد حقوقی بسیاری درآن رخ می دهد و احتیاج به قوانینی داریم که مدافع مترو و کارکنان آن باشد.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: با توجه به حجم بالای تردد در مترو موارد حقوقی بسیاری درآن رخ می دهد و احتیاج به قوانینی داریم که مدافع مترو و کارکنان آن باشد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، جلسه مشترک کمیته‌های حقوقی و قراردادی، منابع انسانی وبهره برداری اتحادیه شرکت‌های قطار شهری کشور با حضور مدیرعامل، مسئولان شرکت‌های بهره برداری و نمایندگان قطارشهری‌های کشور به میزبانی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه برگزار شد. 

در این مراسم دکتر محمد احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به اینکه این جلسات زمینه انتقال تجربیات را فراهم می‌کند گفت: در حال حاضر مترو تهران با انجام بیش از سه میلیون سفر با تجربیات زیادی همراه است.

 وی در ادامه نیز از تشکیل کمیته امنیتی با عنوان پلیس مترو به عنوان یک ضرورت در مترو یاد کرد و تصریح کرد: ساختار مترو یک تافته جدا از بخش‌های دیگر شهری است و با توجه به وسعت و جابجایی سفری که از طریق آن صورت می‌گیرد باید به آن توجه جدی شود. 

احمدی بافنده در خصوص بومی سازی و ایجاد دانشگاه پلی تکنیک برای پرورش نیروهای متخصص نیز پیشنهاداتی ارائه داد و گفت: روزی که خدمت رسانی را شروع می‌کنیم باید به فکر ارتقا آن نیز باشیم چرا که هرروز مردم مطالبات بیشتری دارند و نیاز است برای این موضوع برنامه ریزی داشته باشیم. 

 وی ادامه داد: مترو یک وسیله حمل و نقل گران است و چرا که برای تعمیر و نگهداری آن هزینه زیادی باید پرداخت شود. 

 مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به اینکه کلانشهر‌ها در حال تبدیل شدن به جهان شهر هستند افزود: در جامعه جهانی زیر ساخت‌ها شبکه است و دیگر فقط توجه به توسعه حمل و نقل نمی‌شود. 

 وی تصریح کرد: مترو در همه جانمی تواند گسترش پیدا کند ما باید با هماهنگی دیگر وسایل حمل و نقل در راستای تکمیل شبکه حمل و نقل گام برداریم و شبکه‌ای که درست می‌شود باید در دسترس، ایمن، ارزان و پاک باشد و متناسب با میزان مسافت سفر و تعداد مسافر طراحی شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.