| کد خبر: 138165 |

◄ جزئیات حمله به مسافران در مترو شهر ری + فیلم

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، کلانتری 131 شهرری که تنها به فاصله چند ده متری این ایستگاه واقع شده، از موضوع ورود فرد ضارب به مترو شهرری و مجروح کردن مردم اظهار بی اطلاعی کرد و از خبرنگار ما خواسته شد تا با سرکلانتری تماس داشته باش اما، این بخش هم به تلفن‌های این شبکه خبری پاسخی نداد.

تین نیوز

با انتشار خبر حمله به مسافران مترو شهر ری، تین نیوز اقدام به گرفتن خبرهای تکمیلی از بخش های متولی آرامش در این ایستگاه مترو کرد که نتیجه آن در ادامه به نظر شما می رسد.

کلانتری 131 شهرری که تنها به فاصله چند ده متری این ایستگاه واقع شده، از موضوع ورود فرد ضارب به مترو شهرری و مجروح کردن مردم اظهار بی اطلاعی کرد و از خبرنگار ما خواسته شد تا با سرکلانتری تماس داشته باشد اما، این بخش هم به تلفن های این شبکه خبری پاسخی نداد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، براساس این گزارش، حسن عباسی، سخنگوی اورژانس تهران، اظهارداشت: ساعت 9:45 امروز وقوع درگیری در مترو شهر ری به اورژانس اعلام شد. بلافاصله تیم های درمانی اورژانس به همراه چند دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند. مجروحان این حادثه عمدتا با سلاح سرد مجروح شده اند، هنوز تعداد مجروحان مشخص نیست اما تعدادی از آنها به بیمارستان شهدای هفتم تیر منتقل شده اند.

اما خبرهای جدید حاکی از مرگ فرد ضارب است که معاون فرماندار شهرری نیز آن را تائید کرده و گفته است: ۳ مجروح و یک کشته در درگیری متروی شهرری در پی بروز یک نزا, جمعی در ایتسگاه مترو اتفاق می افتد که ضارب پس از اصابت گلوله به پا مجروح و در راه انتقال به بیمارستان جان می بازد.

حرکت قطارهای ایستگاه متروی شهرری به حالت عادی بازگشت

مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مترو تهران نیز در پی این حادثه گفت: دقایقی پیش به دلیل نزاع شخصی دو نفر در ایستگاه مترو شهرری، حرکت قطارها به خاطر امنیت جان مسافران چندین دقیقه متوقف شده بود که در حال حاضر حرکت قطارها به روال عادی بازگشته است.

حجم ویدیو: 3.44M | مدت زمان ویدیو: 00:00:25 دانلود ویدیو

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • بهنام 0 1

    نقشه سالن مترو