| کد خبر: 138161 |

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز:

◄ حمله به یک روحانی در مترو شهرری/ مترو پاسخگو نیست+فیلم

لحظاتی پیش با ورود فردی که به گفته شاهدان عینی از وضعیت عادی برخوردار نبوده به مترو شهر ری و حمله به یک روحانی حاضر این ایستگاه، فضای این ایستگاه را پر از رعب و وحشت کرده و آرامش مترو را برای چند دقیقه متشنج کرد.

تین نیوز

ساعاتی پیش با ورود فردی که به گفته شاهدان عینی از وضعیت عادی برخوردار نبوده به مترو شهر ری و حمله به یک روحانی حاضر این ایستگاه، فضای این ایستگاه را پر از رعب و وحشت کرده و آرامش مترو را متشنج کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، فرد ضارب با زخمی کردن روحانی مذکور و برداشتن عمامه وی اقدام به تهدید و ارعاب در میان مسافران حاضر در ایستگاه کرد که با حضور به موقع نیروهای انتظامی فرد ضارب دستگیر شده و امنیت در این ایستگاه برقرار شد.

به گفته شاهدان عینی با تیراندازی در مترو شهرری درب‌های مترو در این ایستگاه بسته و از ورود مسافران جدید به آن جلوگیری به عمل آمد، تیراندازی در مترو شهرری به دلیل نزاع جمعی بوده است اما، تصاویر حاکی از حضور و گزافه‌گویی تنها یک نفر در این ایستگاه است.

به گزارش تین‌نیوز، طبق اظهارات مردم حاضر در محل صدای ۳ گلوله شنیده شده است، درگیری و نزاع در مترو شهرری سبب بر هم زدن اوضاع مترو شد، هم اکنون نیروهای پلیس در محل حاضر هستند و امنیت به طور کامل برقرار است.

با بروز این اتفاق این شبکه خبری در تماس با مترو تهران، دلیل را جویا شد که در پاسخ گفته شد، موارد امنیتی مترو به نیروی انتظامی مرتبط می‌شود که باید صحت و سقم این خبر را نیز از این بخش جویا شد.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.