| کد خبر: 137190 |

درخواست برای احداث ایستگاه مترو برای پردیس دانشگاه خوارزمی در کرج

جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه خوارزمی درنامه ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار احداث ایستگاه مترو درنزدیکی پردیس دانشگاه در کرج شدند.

تین نیوز

جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه خوارزمی درنامه ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار احداث ایستگاه مترو درنزدیکی پردیس دانشگاه در کرج شدند.

در این نامه که یک نسخه از آن روز شنبه در اختیار خبرگزاری ایرنا استان البرز قرارگرفت، آمده است: دانشگاه خوارزمی علاوه بر سایت مرکزی در تهران، دارای پردیس بزرگی در حصارک کرج است و در مجموع با داشتن 500 استاد، 14 هزار دانشجو و 900 کارمند، یکی از دانشگاه‌های بزرگ و جامع کشور است و این تعداد از دانشگاهیان روزانه بین تهران و کرج در رفت و آمد هستند.
در این نامه تاکید شده است: پیرو جلسات متعدد و تصویب احداث ایستگاه قطار در اراضی دانشگاه خوارزمی و با استناد به دستور وزیر راه وشهرسازی مبنی بر موافقت با این موضوع در پاسخ به درخواست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس دانشگاه خوارزمی، تا کنون از سوی مدیریت پروژه مترو هشتگرد برای تغییر خط پروژه اقدام مؤثری صورت نگرفته و کماکان روند پروژه به گونه‌ای است که به خواسته‌های دانشگاه برغم دستور وزیر راه وشهرسازی توجه نشده‌است.
دراین نامه آمده است: دانشگاه به پیشنهاد شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با به کارگیری مهندسین مشاور ذی‌صلاح، اقدام به تهیه‌ی طرح احداث ایستگاه و طراحی مسیرهای دسترسی کرده که با دستور دبیر شورای ترافیک به ادارات مرتبط در استان البرز و همچنین شرکت عمران شهر جدید هشتگرد ارائه شده‌است.
در ادامه این نامه تصریح شده است: با اینکه طرفین، طرح مذکور را تأیید کرده‌اند و نمایندگان دانشگاه در جلسات متعدد شورای ترافیک حضور داشته‌اند و احداث ایستگاه تصویب شده، اما همچنان تصویب دسترسی‌های طراحی شده معطل مانده‌است.
 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.