| کد خبر: 135014 |

افتتاح ایستگاه متروی فرودگاه امام خمینی (ره) به زودی

مدیرعامل شرکت متروی تهران با اشاره به تکمیل ۳۲ کیلومتراز خط فرودگاه امام(ره) گفت: به زودی این خط به بهره برداری می رسد و مردم به راحتی از میدان تجریش به فرودگاه امام (ره) خواهند رفت.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت متروی تهران با اشاره به تکمیل ۳۲ کیلومتراز خط فرودگاه امام(ره) گفت: به زودی این خط به بهره برداری می رسد و مردم به راحتی از میدان تجریش به فرودگاه امام (ره) خواهند رفت.

 

 هابیل درویشی در مراسم افتتاح ایستگاه شهید محلاتی که آخرین ایستگاه خط ۳ محسوب می شد، گفت: زمانی تحقق کاهش فاصله شمال و جنوب دور از ذهن بود، اما امروز با خط ۳ این اتفاق افتاده است و مردم از کمربندی آزادگان و ایستگاه اسماعیل آباد به شمال تهران می رسند.

 

وی ادامه داد: افتتاح ایستگاه شهید محلاتی تقریبا آخرین ایستگاه خط ۳ است و به نوعی پرونده خط ۳ به زودی بسته می شود.

 

درویشی با بیان اینکه بهره برداری از خطوط مترو ویژگی های خاص خود را دارد، گفت: هیچ خط مترویی تا تکمیل نشود امکان بهره برداری آن وجود ندارد و قبل از هر بهره برداری چندین بار خطوط تست می شوند و این به دلیل حساسیت بهره برداری از خطوط مترو است.

 

وی ادامه داد: به جز تست سرد و گرم مترو، بهره برداری آزمایشی و بهره برداری سه ماهه از خطوط مترو یک رویه عادی و همیشگی است و خط ۳ مترو نیز به همین شیوه به بهره برداری رسیده و در حال حاضر این حجم خدمات را به مردم می دهد.

 

مدیرعامل شرکت مترو با اشاره به برخی از انتقادهایی که به نحوه بهره برداری از خطوط مترو می شود، گفت: گاهی اوقات عده ای خواب هستند که آنها را می توان بیدار کرد، اما خواب زده را بیدار کردن سخت است، اما اگر وجدان، انصاف، جوانمردی و لوتی گری داشته باشند، این گونه تهمت نمی زنند.

 

وی با بیان اینکه ما منکر نواقص کار نیستیم گفت: اما واگذاری در ۲۲ کیلومتر مترو مرحله ای است و نمی توان از همان روز اول با تمام ظرفیت یک خط را به زیر بار ببریم.

 

درویشی با بیان اینکه به نظر می آید برخی نمی توانند ببینند ۱۰۰ کیلومتر مترو در فاصله کوتاهی به بهره برداری می رسد، افزود: شاید با خودشان می گویند ۱۰ ماه دیگر ما چه کار کنیم که به چشم بیاییم، اما اگر در تهران کسی بخواهد کار کند، آنقدر پروژه و کار هست که می تواند به راحتی آن را انجام دهد.

 

وی با اشاره به تکمیل ۳۲ کیلومتراز خط فرودگاه امام (ره) گفت: به زودی این خط به بهره برداری می رسد و مردم به راحتی از میدان تجریش به فرودگاه امام (ره) خواهند رفت.

 

درویشی با بیان اینکه برخی از انتقادها از بی تقوایی است، گفت: مردم خودشان خوب قضاوت می کنند و با تشکر آنها خستگی از تن ما بیرون می رود و مردم ترازوی خوبی برای نقد بر عملکرد ما هستند.

 

وی خطاب به قالیباف گفت: سه ماه دیگر فحش ها به سمت دیگری می رود.

 

مدیرعامل شرکت متروی تهران افزود: زمانی که خط ۳ مترو به بهره برداری رسید عده ای گفتند فاجعه خط ۳ مترو و من در آن مدت هر چه دنبال کارشناسی که این مطلب را تهیه کرده بود گشتم چیزی پیدا نکردم.

 

وی به منتقدان پیشنهاد کرد: به طور فردی، دسته جمعی، ناگهانی از خط ۷ مترو بازدید کنند تا از نزدیک در جریان فعالیت هایی که در این خط شده باشند.

 

درویشی ادامه داد: با افتتاح ایستگاه شهید محلاتی ۳۰ هزار سفر به ظرفیت سفر در مترو اضافه می شود، همچنین این ایستگاه ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه داشته است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.