| کد خبر: 128937 |

قرارداد 100میلیارد تومانی بین شهرداری و قرار گاه خاتم الانبیاء(ص) بسته شد

با قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) فاز دوم تونل قطار شهری اجرایی می‌شود

تین نیوز

شهردار کرمانشاه گفت:با انعقاد قرار داد قرارداد 100میلیارد تومانی بین شهرداری استان با قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) فاز دوم تونل قطار شهری اجرایی خواهد شد.

 
 
به گزارش تابناک، آرش رضایی افزود:این قرارداد بصورتی طراحی شده که 70 درصد آن بصورت تهاتر و 30 درصد بصورت نقدی انجام میشود که از منابع داخلی شهرداری در نظر گرفته شده و این باعث بالارفتن راندمان کاری باتوجه به بودجه شهرداری خواهد شد.
 

 وی خاطر نشان کرد: با انعقاد این قرارداد با تجهیز کارگاه میدان آزادی که مدتی قبل بعنوان احداث ایستگاه میدان آزادی شروع به کار کرده بود و محل اتصال فاز اول به فاز دوم قطار شهری است، عملیات اجرایی تونل اصلی وارد فاز جدیدی خواهدشد و باجدیت و تلاش بیشتری اجرامیشود.

 

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: تجهیز این کارگاه برای اجرای این فاز از پروژه از اهمیت خاصی برخوردار بود .

 

رضایی ابراز داشت: فازاول پروژه قطارشهری کرمانشاه به طول 8 کیلومتر است که 6.5 کیلومتر آن از طاقبستان تا سه‌راه 22 بهمن بصورت روگذر و حدود 1.5 کیلومتر آن از سه‌راه 22 بهمن تا میدان‌آزادی بصورت زیرزمینی خواهد بودودر این مرحله به طول 1.4 کیلومتر از میدان آزادی تا چهارراه مدرس ادامه خواهد داشت و از آنجا به میدان فردوسی منتهی خواهد شد.

 

شهردارکرمانشاه اظهار داشت:با توجه به ترافیک موجود وتوسعه جمعیت شهرنشین شهر کرمانشاه استفاده از حمل ونقل ریلی یکی ازضروریات  است ودولت نیز  نگاه ویژه ای به این امر داردو ما هم باجدیت در حال پیگیری هستیم.

 

وی تاکید کرد:مزایای مترو در کم شدن مشکل ترافیک و آلودگی هوا، ایمنی بسیار بالا، راحتی وآسایش مسافران، کاهش مصرف انرژی، سرعت مناسب، قیمت پایین حمل مسافر در مقایسه با خودروهای شخصی شرایط بسیار مطلوبی را برای آینده حمل و نقل شهری کرمانشاه فراهم خواهد ساخت.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.