| کد خبر: 10099 |

تکمیل فاز نخست خط ۷ مترو تا پایان سال / بهره بردای ایستگاههای حدفاصل میدان محمدیه تا پل گیشا

تین نیوز | مدیر عامل شركت مترو تهران و حومه با بیان اینكه احداث خط 7 مترو پایتخت با جدیت دنبال می شود گفت: فاز نخست این خط به طول 10 كیلومتر تا پایان سال تكمیل و به بهره برداری می رسد.
 
هابیل درویش با بیان این مطلب افزود: خط 7 مترو تهران ازبزرگراه هجرت (ورزشگاه جهان پهلوان تختی-جنوب شرق تهران) آغاز می شود و تا میدان بوستان سعادت آباد(شمال غرب تهران)  به طول حدود 27 كیلومتر ادامه دارد.
 
وی ادامه داد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته فاز نخست این پروژه حدفاصل میدان محمدیه تا پل گیشا تا پایان سال تكمیل و آماده بهره برداری خواهد شد و بقیه مسیر خط 7 نیز تا پایان سال 94 احداث می شود. عملیات عمرانی احداث خط 7 مترو تهران نیز اكنون با 2 دستگاه حفار اتوماتیك در حال اجراست و این خط با خطوط  6 ، 4، 2 و 1 تقاطع دارد.
 
وی تصریح كرد: خط 7 مترو تهران با عبور از نقاط مهم و پرتردد شهر تهران می تواند به یكی از خطوط پرمسافر مترو تبدیل شود. انتظار می رود با تكمیل شبكه خطوط مترو، این وسیله نقلیه عمومی بیش از پیش نقش اصلی و مهمی را در جابه جایی های پایتخت ایفا كند.
 
مدیرعامل شركت مترو تهران خاطر نشان كرد: با ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺳﻬﻢ ﻋﻤﺪه ﻣﻨﺎﺑﻊ ﻣﺘﺤﺮك در آﻟﻮدﮔﯽ ﻫﻮای ﺗﻬﺮان، ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﺣﻤﻞوﻧﻘﻞ رﯾ ﯽ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان روش ﺑﻬﯿﻨﻪ اﻧﺘﻘﺎل ﻣﺴﺎﻓﺮ، ﯾﮏ ﮔﺰﯾﻨﻪ اﺟﺘﻨﺎب ﻧﺎﭘﺬﯾﺮ است كه براین اساس امیدواریم توسعه خطوط مترو در تمامی شهرهای كشور با حمایت بیشتر و جدی تر دولت محقق شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • شهروند 0 0

    مثل اینکه ما مردم شالغرب تهران جزو شهروندان تهران نیستیم که تمام عملیات احداثخطوط مترو از جنوب به شمال یا از جنوب غربی به شمالشرقی و یا از جنوب شرقی به غرب تهران در حال انجام ولی خبری از خط ۶ که از اوجب واجبات است به گوش نمیرسد لذا لازم و ضروریست هر چه سریعتر احداثخط یادشده از ابتدای کوهسار در اولویت مترو و شهرداری تهران قرارگیرد تا بیش از این شاهد تردد خودروهای تهران در مسیر شمالغرب تهران نباشیم.

  • شهرام 0 0

    زنده باد زحمتکشان متروی تهران، خسته نباشید

  • شهروند 0 0

    یحتمل جناب آقا شهرام متروسوار نیست

  • شهرام 0 0

    شهروند عزیز، درست فرمودید من هفته ایی یکی دوبار بیشتر از مترو و یکی دوبار بیشتر از اتوبوس استفاده نمی کنم، ولی همین یکی دو بار برای درک و فهمیدن ارزش بالای زحمات این عزیزان کافی است، و صد البته ما در یک کشور کم توسعه یافته زندگی می کنیم و امکانات ناکافی باعثزحمت همه ما می شود، همچنین یادتان باشد با توجه به اینکه بیشتر از ۴٠ سال از عمر شمالغرب تهران نمی گذرد، وضعیت خیابانها و بزرگراهها بسیار وضعیت بهتری نسبت به مرکز و جنوب تهران دارد، در آخر باید به اطلاع جنابعالی برسانم هم محل کار بنده و هم منزل در مسیر خط شش مترو است، پس مثل من صبور باشید

  • رعنا کریمی 0 0

    با سلام هر روز از نواب به سمت شهرک غرب می آییم و این ترافیک بدجور باعثعذابمون میشه چند سالیه منتظر مترو خط ۷ هستیم تقاطع نواب و بریانک ولی متاسفانه مدتها بود خوابیده بودو هیچ گونه کاری انجام نمیشد با این شرایط خدا میدونه کی کار این ایستگاه تموم میشه و از این ترافیک نجات پیدا می کنیم خواهش می کنیم سریعتر کارهای خط ۷ رو انجام بدید این مسیر میتونه نقش خیلی مهمی در حمل و نقل مسافرای تهران داشته باشه امیدوارم به کارتون سرعت ببخشید با این شرایط امید نداریم تا سالها این ایستگاه قابل استفاده باشه تشکر