| کد خبر: 29720 |

فرماندار چالوس: مشکلات آزادراه تهران - شمال باید سریع تر رفع شود

تین نیوز | فرماندار چالوس گفت: قطعه چهارم آزاد راه - تهران شمال مشکلات عدیده ای دارد که باید هرچه سریعتر رفع شود.
 
محمدناصر زندی با یادآوری مشکلات این بزرگراه در حدفاصل مرزن آباد تا شهرستان چالوس اظهار کرد: آنقدر درباره مشکلات آزادراه گفته ایم که دیگر خسته شده ایم.
 
وی با تاکید بر این که تسهیل کار مردم و حفظ امنیت آنان وظیفه همه است، افزود: بارها درباره مشکلات موجود در آزادراه تذکر داده ایم و پیگیری این موضوع را وظیفه خود می دانیم اما برخی از مسوولان استانی که این موضوع ارتباطی با آنها ندارد، نسبت به پیگیری های صورت گرفته معترض هستند.
 
فرماندار چالوس ادامه داد: ریزش های آزادراه در فصل بارش به ویژه در بارش های اخیر پاییزی و بسته شدن راه نشان داد که باید هر چه سریع تر این مشکلات به گونه ای رفع شود.
 
زندی دیوارهای حفاظتی، آبراه های غیراستاندارد و نقاط حادثه خیز بسیار و ریزش های مکرر را از جمله مشکلات این قطعه از آزادراه تهران - شمال دانست و گفت: آزادراه تا کنون به اداره کل راه و شهرسازی تحویل داده نشده و مسوولیت های این آزادراه ارتباطی با این اداره کل ندارد.
 
وی با یادآوری این که پیمانکار اجرای آزادراه تهران - شمال مسوول رفع مشکلات و نقایص آن است، گفت: در جلسه ای که به تازگی با حضور علی نبیان معاون امور عمرانی استانداری مازندران در مرزن آباد برگزار شد، مسوولان این قطعه از آزادراه وعده دادند که مشکلات موجود را تا 12 بهمن امسال رفع کنند.
 
فرماندار چالوس با تاکید بر این که مشکلات قطعه چهارم آزادراه باید بدون بسته شدن این مسیر رفع شود، اظهار داشت: موضوع مربوط به آزادراه تهران - شمال موضوعی ملی است.
 
زندی تصریح کرد: تا زمانی که مشکلات موجود در این قطعه از آزادراه تهران - شمال رفع نشود فرمانداری چالوس خود را موظف به پیگیری موضوع از طریق پیمانکار و مسوولان ملی می داند.
 
فرماندار چالوس پیش از این نیز گفته بود که شتابزدگی در بهره برداری از قطعه چهارم آزاد راه تهران - شمال در محدوده مرزن آباد - چالوس مشکلات زیادی را به خاطر رعایت نکردن مسایل هندسی و برطرف نکردن نقاط حادثه خیز ایجاد کرده است.
 
این قطعه آزادراه با وجود آن که بیش از 20 ماه از آغاز بهره برداری آن می گذرد، با مشکلات عدیده مواجه است.
 
غیراستاندارد بودن پل منتهی به تنکابن، ساماندهی نشدن ورودی و خروجی آزاد راه، تملک نشدن و تجاوز به برخی اراضی در حریم این آزادراه و نداشتن چراغ روشنایی در تونل ها از جمله نواقص و نقاط حادثه خیز این آزادراه است.
 
احداث تونل در مسیر این آزادراه همچنین باعث شده تا آب های بالادستی کوه های مجاور هنگام بارندگی های شدید به جای جاری شدن در رودخانه چالوس به سمت برخی روستاهای اطراف هدایت شوند که سبب به راه افتادن سیلاب در منطقه می شود.
 
در نشستی که دو هفته پیش در شهرداری مرزن آباد و با حضور معاون امور عمرانی استاندار مازندران برگزار شد، نمایندگان شرکت آزادراه تهران - شمال وعده دادند که تا 12 بهمن امسال نسبت به رفع مشکلات این آزادراه بدون مسدود کردن آن اقدام کنند.
 
قطعه چهارم آزادراه تهران - شمال حدفصل چالوس تا مرزن آباد به طول ۲۰ کیلومتر سال 91 به بهره برداری رسید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • شهین 0 0

    تنها افتتاح سریع آزادراه تهران شمال میتواند چهره محرومیت را از غرب مازندران پاک کند وآقاى فرماندار شما به جاى دلبستگى به میز دلبسته مردم دیار خودتان باشید وبا پىگیرى ساخت آزادراه تهران شمال اسم خود را درذهن مردم ماندگار کنید