| کد خبر: 161648 |

آغاز جستجوی پهپاد و بالگرد هلال احمر مازندران برای یافتن سه صیاد مفقودشده

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از ادامه عملیات این جمعیت برای مشخص شدن سرنوشت سه صیاد مفقود شده در ساحل شهرستان جویبار خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از ادامه عملیات این جمعیت برای مشخص شدن سرنوشت سه صیاد مفقود شده در ساحل شهرستان جویبار خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، مجتبی اکبری در جمع خبرنگاران گفت:صبح روز دوشنبه به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر مازندران اعلام شد که سه نفر از صیادان روستاهای ساحلی شهرستان جویبار که شامگاه روز یکشنبه به دریا رفتند تا کنون بازنگشتند.

وی افزود: بلافاصله نیروهای واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان و نجات‌گران شهرستان جویبار به منطقه ساحلی مورد نظر اعزام شدند و با وجود نامساعد بودن وضعیت شرایط جوی، بالگرد امدادی هلال احمر استان نیز برای مشارکت در عملیات اقدام به پرواز نمود و بیش از یک ساعت منطقه مورد نظر را مورد کاوش و جستجو کرد.

اکبری افزود: از صبح امروز (سه شنبه) نیز بالگرد امدادی هلال احمر استان مجددا اقدام به پرواز و جستجو در منطقه احتمالی مفقود شدن صیادان مذکور نمود که این عملیات هم‌چنان ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران هم‌چنین گفت: به منظور اشراف کامل و جستجوی دقیق منطقه، از ظرفیت یک فروند پهپاد نیز استفاده شده که این عملیات نیز هم اکنون ادامه دارد.

اکبری با ابراز همدردی با خانواده‌های صیادان مفقود شده گفت: جمعیت هلال احمر استان با تمام توان در منطقه حضور دارد و عملیات جستجو برای مشخص شدن سرنوشت صیادان مذکور هم‌چنان ادامه خواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.