| کد خبر: 159267 |

عملیات اجرای خط کشی در سطح جاده‌های مازندران

از ابتدای سال جاری تا به امروز بیش از 2800 کیلومتر عملیات خط کشی در محورهای مازندران صورت پذیرفت.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از اجرای عملیات گسترده خط کشی در سطح محورهای ارتباطی این استان خبر داد و عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا به امروز بیش از 2800 کیلومتر عملیات خط کشی در محورهای مازندران صورت پذیرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای  استان مازندران، مهندس احمدآفرین محمدزاده ضمن اعلام این مطلب افزود : خط کشی راهها که از مقرون به صرفه ترین نوع علائم ایمنی محسوب می گردند مستقیما در دید راننده قرار گرفته و با وی یک حس نزدیک و متقابل برقرار می نمایند.

وی ادامه داد: از این رو این اداره کل به منظور افزایش ایمنی محور، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بخصوص در زمان مه گیر بودن مناطق کوهستانی در شب با دید محدود، تفکیک باندهای رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در سطح محورهای ارتباطی این استان در دستور کار خود قرار داد.

مهندس محمدزاده یکی از اهداف اجرای خط کشی در سطح محورها را تعیین محدودیتهای حرکت برای هریک از کاربران عنوان و خاطر نشان ساخت: محورهای ارتباطی کندوان ، هراز ، سوادکوه ، آمل _ بابل ، ساری _ جویبار ، نور _ چمستان _ آمل از جمله محورهایی بوده که عملیات خط کشی در آنها صورت پذیرفت .

گفتنی است مازندران دارای 10400  کیلومتر  راه اصلی ، فرعی و روستایی است.

 

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.