| کد خبر: 156732 |

در مازندران انجام شد:

امضای تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران و شرکت سرمایه‌گذار کره‌ای

طی مراسمی با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران، تفاهم‌نامه همکاری در زمینه انجام فعالیت‌های اقتصادی در بندر نوشهر با شرکت Consulting Co.Ltd J.J کشور کره جنوبی به امضاء رسید.

تین نیوز

طی مراسمی با حضور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران، تفاهم‌نامه همکاری در زمینه انجام فعالیت‌های اقتصادی در بندر نوشهر با شرکت Consulting Co.Ltd J.J کشور کره جنوبی به امضاء رسید.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، بر اساس این تفاهم‌نامه که در بندر نوشهر به امضای محمدتقی انزان پور مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران و Ju Yeon park مدیرعامل شرکت Consulting Co.Ltd J.J رسید، شرکت کره‌ای حدود 500 میلیون دلار در بندر نوشهر سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

مدیرکل بنادر مازندران با اشاره به مفاد توافقنامه اظهار کرد: در این توافقنامه شرکت کره‌ای علاقه‌مندی خود را جهت سرمایه‌گذاری در اجرای طرح توسعه اراضی بندر نوشهر برای انجام فعالیت‌های مرتبط دریایی و بندری بر اساس طرح‌های مصوب سازمان بنادر و دریانوردی و با رعایت مقررات جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

انزان پور افزود: همچنین مقرر شد شرکت کره‌ای ظرف مدت یک ماه از تاریخ امضاء توافقنامه نسبت به تقاضای اخذ مجوز سرمایه‌گذاری از سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران اقدام نماید.

وی تصریح کرد: این توافقنامه هیچ‌گونه بار مالی و حقوقی برای طرفین نداشته و طرفین موافقت نمودند که جزئیات اجرایی مربوط به طراحی، اجرا، میزان هزینه‌های طرح، دوره بازگشت سرمایه و بهره‌برداری از سرمایه‌گذاری که در اثر اجرای این توافقنامه صورت خواهد گرفت را بر اساس قراردادی که متعاقباً تنظیم و امضاء خواهند نمود مورد اقدام قرار دهند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.