| کد خبر: 153504 |

بهره برداری راه روستایی در آمل

راه روستایی روستای رزکه بخش امام زاده عبدالله آمل بهره برداری شد.

تین نیوز

راه روستایی روستای رزکه بخش امام زاده عبدالله آمل بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یحیی عسگری  پور بخشدار امام زاده عبدالله آمل در مراسم بهره برداری سومین خانه هلال روستایی در روستای خشکرودپی و راه روستایی روستای رزکه بخش امام زاده عبدالله آمل با اشاره به ظرفیت‌های ویژه پدافند غیرعامل در ایجاد امنیت پایدار، گفت: رعایت اصول پدافند غیرعامل نقش اساسی در راستای حفظ و حراست از زیرساخت‌های حیاتی کشور دارد.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی صورت گرفته بخش امام زاده عبدالله به ۷ قسمت تقسیم شد، افزود: برای هر بخش قرار است یک خانه هلال راه اندازی می‌ شود و تاکنون در ۲ بخش، خانه هلال راه اندازی شد.

بخشدار امام زاده عبدالله آمل با اشاره به مهار آتش در آتش سوزی اخیر در منطقه فرنگیس قلعه گفت: با کمک تمام دستگاه‌ های اجرایی و گارد جنگل توانستیم این آتش را با کمترین امکانات مهار کنیم و از گسترش آن جلوگیری کنیم.

عسگری  پور با اشاره به خرید دستگاهی با عنوان تانکر آتش نشانی گفت: این دستگاه بصورت منبع آب با ظرفیت ۲۰۰۰ لیتری با داشتن لوله وشیلنگ آتش نشانی برای اولین در روستا‌های مازندران با اعتبار ۸۰ میلیون ریال خریداری شده است.

بخشدار امام زاده عبدالله آمل افزود: ساختمان خانه هلال در روستای خشکرودپی با زیربنای ۱۰۰ متر و باپیش بینی هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال که از محل سرفصل‌های دهیاری تامین می‌شود.

قاسم رمضانی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل درمراسم افتتاح راه روستایی روستای رزکه گفت: با حمایت‌های نماینده مردم آمل در مجلس، فرماندار ویژه آمل با تمام توان و در کمترین زمان ممکن و بمدت ۳ روز کاری این آسفالت رابه اتمام برسانیم.

وی افزود: بهسازی آسفالت این روستا بطول ۱۲۰۰ متر به عرض ۵ است که با هزینه ۲۵۰ میلیون تومان به اتمام رسیده است.

 رئیس اداره راه و شهرسازی آمل گفت: برای آسفالت این راه روستایی با قیر یارانه‌ای و بامشاکت ۵۰ درصدی هزینه از سوی اهالی وخیرین منطقه تامین و بقیه توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان اجرا شد که مورد بهره برداری ۵۰۰ خانوار قرارگرفت.

وی به آسفالت راه روستایی در روستای ورامده اشاره کرد و افزود: بهسازی و آسفالت روستای ورامده به طول ۵۰۰ متر و با استفاده از قیر یارانه‌ای و با هزینه ۱۰۰ میلیون تومان مورد بهره برداری ۱۰۰ خانوار قرارگرفت.

 

منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.