| کد خبر: 152120 |

مشکلات گمرکی و ویزای تجار ایرانی در قزاقستان رفع شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر حل مشکلات گمرکی و ویزا برای حضور بیشتر تجار مازندرانی در قیزیل اوردا، گفت: مازندران برای همکاری های تجاری و اقتصادی با استان قیزیل اوردا آمادگی کامل دارد.

تین نیوز

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با تاکید بر حل مشکلات گمرکی و ویزا برای حضور بیشتر تجار مازندرانی در قیزیل اوردا، گفت: مازندران برای همکاری های تجاری و اقتصادی با استان قیزیل اوردا آمادگی کامل دارد.

به گزارش ایسنا، «علیرضا یونسی» در نشست استاندار  قیزیل اوردا قزاقستان با فعالان اقتصادی استان،  با بیان اینکه ظرفیت های بی بدیل کشاورزی، صنعتی، معدنی، تجاری و گردشگری مازندران، در ایران منحصر به فرد است اظهار کرد: مازندران در بسیاری از بخش های تولیدی توانایی تامین نیازمندی کشور را دارد .

یونسی بر همکاری اقتصادی، تجاری و معدنی  دو استان مازندران و قیزیل اودای قزاقستان تاکید کرد و گفت: مشکلاتی برای توسعه روابط با قزاقستان وجود دارد که ضروری است که شناسایی و مرتفع شوند .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: توسعه روابط اقتصادی دو استان مازندران و قیزیل اوردا، منوط به حل مشکلات پیش رو است در غیر این صورت نمی توان به توسعه اقتصادی دو طرف امیدوار بود .

یونسی ارتباط بین بخش خصوصی و دولتی را در مازندران مناسب ارزیابی کرد و تصریح کرد: برنامه های در نظر گرفته شود تا تجار مازندرانی و قزاقستانی علاقمند به سرمایه گذاری در دو کشور، انگیزه لازم را کسب کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با تاکید بر حل مشکلات گمرکی و ویزا برای حضور بیشتر تجار مازندرانی در قیزیل اوردا، اظهار کرد: مازندران برای همکاری های تجاری و اقتصادی با استان قیزیل اوردا آمادگی کامل دارد و امیدواریم تفاهم نامه امضا شده زمینه گسترش همکاری ها را به وجود آورد .

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.