| کد خبر: 143121 |

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد

ترافیک پرحجم و روان در محورهای مازندران/ کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودروها در محورهای هراز و کندوان به‌صورت پرحجم و روان و در محورهای سوادکوه و سمنان مازندران نیز به‌صورت عادی و روان است.

تین نیوز

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد و شد خودروها در محورهای هراز و کندوان به‌صورت پرحجم و روان و در محورهای سوادکوه و سمنان مازندران نیز به‌صورت عادی و روان است.

علیرضا قدمی  اظهار کرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در محورهای هراز و کندوان به‌صورت پرحجم و روان و در محورهای سوادکوه و سمنان مازندران نیز به‌صورت عادی و روان است.

وی افزود: همچنین از نظر جوی نیز در ارتفاعات برخی از محورهای مازندران شاهد بارش پراکنده باران هستیم که با توجه به لغزنده بودن رانندگان باید احتیاط لازم را در دستور کار قرار دهند.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران، اضافه کرد: تردد انواع کامیون و کامیونت تا ساعت 24 روز جمعه 27 مرداد ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول با بیان اینکه تردد انواع تریلی تا ساعت 24 امشب از محور تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است، افزود: همچنین تردد انواع تریلر و اتوبوس نیز در محور سمنان مازندران همچنان ممنوع اعلام شده است.

قدمی با اعلام اینکه محور کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود، یادآور شد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 امروز از 15 کیلومتری مرزن‌آباد(دزبن) به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود و این محدودیت تا ساعت یک بامداد روز شنبه 28 مرداد ماه امسال ادامه دارد.

وی با تأکید بر رعایت مطمئنه هنگام رانندگی، خاطرنشان کرد: طی هفته گذشته بیشتر تصادفات منجر به فوت به‌دلیل تخطی از سرعت مطمئنه بوده که لازم است با رعایت سرعت مطمئنه و توجه به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس تردد کنند.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره تلفن 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 پاسخگوی آخرین وضعیت راه‌های استان است.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.