| کد خبر: 115643 |

◄ ایمنی پروازهای فرودگاه ساری با توجه به دکل‌های برق در خطر است

تین‌نیوز| مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران با بیان اینکه وجود دکل‌های برق در باند فرودگاه ساری پروازها را با خطر ایمنی مواجه کرده است، گفت: علارقم مکاتبات و مذاکره با وزارت برق استان تاکنون در راستای حل این مشکل اقدامی صورت نگرفته است.

سعداله وطنخواه در گفت‌وگو با خبرنگار تین‌نیوز با بیان اینکه یکی از مشکلات اصلی فرودگاه ساری تامین زمین جهت توسعه فضای عملیاتی است، عنوان کرد: توسعه زمین باند فرودگاه ساری جهت نصب سامانه کمک ناوبری و بروزکردن چراغ‌های روشنایی باند بسیار ضروری است.

وی در همین راستا ادامه داد: تامین زمین با توجه به محدودیت‌های اعتباری شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ممکن نیست لذا باید مسئولان و نمایندگان استان در راستای حل این مشکل کمک کنند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران یکی‌دیگر از مشکلات اصلی فرودگاه ساری را وجود دکل‌های برق در باند این فرودگاه دانست و افزود: متاسفانه ارتفاع دکل‌های برق به گونه است که مانع پروازی و ایمنی پروازهاست، که بنده در جهت حل شدن این مشکل به جد پیگیر بوده‌ام.

وی اظهار کرد: علارغم مکاتبات و مذاکره با وزارت برق استان تاکنون در راستای حل این مشکل اقدامی صورت نگرفته است به همین جهت هم‌چنان ایمنی پروازهای این فرودگاه در خطر است.
 
وطنخواه با بیان اینکه برای افزایش پروازهای این فرودگاه مذاکراتی صورت گرفته است بیان کرد: ما با 4 شرکت هواپیمایی برای مسیرهای قشم، اصفهان، تبریز و ... مذاکراتی کرده‌ایم.
 
طبق گفته‌ی وی؛ آمار پروازهای فرودگاه ساری در سال گذشته حدود 3 هزار و 700 پرواز بوده است که تقریبا 350 هزار مسافر در سال گذشته در این فرودگاه اعزام و پذیرش شده‌اند که امیدوارم بتوانیم در سال آینده شاهد افزایش آمارها باشیم.
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.