| کد خبر: 161760 |

مدیرکل راهداری لرستان خبر داد:

نصب ۴۴ دوربین ثبت تخلفات در راه‌های لرستان

ساختمان پاسگاه پلیس‌راه پیش‌ساخته الیگودرز با حضور کشاورزیان و رئیس پلیس راهور ناجا از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح شد، این در حالیست که به گفته مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان ۴۴ سامانه ثبت تخلفات رانندگی در محورهای استان لرستان نصب و راه‌اندازی می‌شود.

تین نیوز

 

ساختمان پاسگاه پلیس‌راه پیش‌ساخته الیگودرز با حضور کشاورزیان و رئیس پلیس راهور ناجا از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح شد، این در حالیست که به گفته مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان ۴۴ سامانه ثبت تخلفات رانندگی در محورهای استان لرستان نصب و راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در آیین افتتاح پاسگاه پلیس‌راه پیش‌ساخته الیگودرز گفت: با توجه به اهمیت محور الیگودرز- اصفهان به عنوان دروازه ورودی استان‌های غربی به مرکز کشور و فرسودگی پاسگاه پلیس‌راه قدیمی این محور، احداث ساختمان جدید در دستور کار قرار گرفت.

شرفی با بیان اینکه پاسگاه پلیس‌راه پیش‌ساخته الیگودرز در زیربنای ۵۶۵ مترمربع و با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال اجرایی شده است، افزود: خوشبختانه این پروژه در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت ساخته شده که امیدواریم با افتتاح آن رضایت پرسنل پلیس‌راه و مردم محقق گردد.

وی عنوان کرد: ساختمان پلیس‌راه پیش‌ساخته خرم‌آباد- اندیمشک با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است که امیدواریم در آینده نزدیک به بهره‌برداری برسد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: بنا داریم در سنوات آینده به ویژه در سال ۹۷ با هماهنگی فرماندهی پلیس‌راه در مکان‌های موردنیاز و پیشنهادی پلیس‌راه، ساختمان‌های جدید احداث نماییم.

در آیین افتتاح پاسگاه پلیس‌راه الیگودرز سرهنگ چغلوند رئیس پلیس‌راه استان، جهانیان فرماندار، سرهنگ ذلقی فرمانده انتظامی و سرهنگ اسدی رئیس پلیس‌راه شهرستان الیگودرز و جمعی از دیگر مدیران و مسئولان حضور داشتند.

شرفی همچنین از نصب ۴۴ دوربین ثبت تخلفات در محورهای مواصلاتی استان لرستان خبر داد و گفت: به منظور ارتقاء ضریب ایمنی کاربران راه و جلوگیری از تخلفات حادثه‌ساز رانندگی در هماهنگی با سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، ۴۴ سامانه ثبت تخلفات رانندگی در محورهای استان لرستان نصب و راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: در مرداد ماه امسال جانمایی این تعداد دوربین ثبت تخلفات با حضور کارشناسان پلیس‌راه، مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و پیمانکار صورت گرفت که در حال حاضر عملیات نصب تجهیزات و دوربین‌های فوق آغاز شده و با نصب سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موردنیاز، طی چند ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

شرفی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۲ سامانه ثبت تخلفات در محورهای مواصلاتی استان فعال است، اظهار کرد: با بهره‌برداری از دوربین‌های جدید، تعداد سامانه‌های تصویری ثبت تخلفات جاده‌ای در استان لرستان به ۸۶ سامانه افزایش می‌یابد که تأثیر بسزایی در کاهش تخلفات و سوانح رانندگی خواهد داشت.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.