| کد خبر: 141087 |

عدم دسترسی به پایانه مسافربری خرم‌آباد با شبکه حمل ونقل جاده‌ای

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت:احداث پایانه‌های مسافربری در شهرهای با جمعیت بیش از 50 هزار نفر برعهده شهرداری‌ها است.

تین نیوز

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت:احداث پایانه‌های مسافربری در شهرهای با جمعیت بیش از 50 هزار نفر برعهده شهرداری‌ها است.

به گزارش برنا، حمیدرضا شهرکی در جمع اصحاب رسانه استان با بیان این مطلب به مراحل احداث پایانه ها اشاره کرد وافزود: نخست باید مکان یابی مناسب این پایانه‌ها در شورای معماری و شهرسازی بررسی شده و در خصوص آن تصمیم گیری نهایی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: در مرحله دوم نیز باید معیارهای فنی اجرایی که براساس توافق وزارت راه و شهرسازی و سازمان دهیاری ها و شهرداری های وزارت کشور تعیین شده است برای اجرایی شدن پایانه ها در نظر گرفته شود.

شهرکی یادآورشد: بحث دسترسی و ارتباط آن با شبکه حمل و نقل درون شهری از مشکلاتی است که درجریان بازدید از پایانه برون استانی جدیدالتاسیس خرم‌آباد مشاهده کردیم .

وی باتاکید برضرورت رعایت برخی معیارها برای دستیابی به خدمات مناسب در ابتدا و انتهای سفر گفت: در واقع رسالت پایانه ها ارائه خدمات مناسب در ابتدا و انتهای سفر است.

شهرکی با بیان اینکه بخش اعظمی از ملاحظات فنی در خصوص پایانه خرم آباد توسط مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان پیگیری شده است، خاطر نشان کرد: اگر سرمایه گذار پایانه خرم آباد بر افتتاح این پروژه اصرار می کند حتما باید قبل از افتتاح آن ملاحظات فنی لازم را رعایت کرده و درصورت لزوم آنها را اصلاح کند چون رضایت مردم مهم است وبایدرضایت آنها را در نظر گرفت .

وی با بیان اینکه مردم برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی بحث کیفیت سفر را در نظر می گیرند، ابراز داشت: رویکرد سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای توسعه پایانه‌های متمرکز و غیرمتمرکز است.

 

منبع: برنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.