| کد خبر: 136529 |

ساماندهی کلیه رانندگان تاکسی درون‌شهری خرم‌آباد

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و ترافیک شهرداری خرم‌آباد گفت: اجرای طرح فراگیر لباس فرم رانندگان در یک دوره زمانی کوتاه‌مدت برای تمامی مسیرهای سطح شهر عملیاتی خواهد شد.

تین نیوز

 رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و ترافیک شهرداری خرم‌آباد گفت: اجرای طرح فراگیر لباس فرم رانندگان در یک دوره زمانی کوتاه‌مدت برای تمامی مسیرهای سطح شهر عملیاتی خواهد شد.

محمد فتحی بیرانوند کرد: ناوگان حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه تاکسی امن‌ترین و فراگیرترین شبکه حمل‌ونقل درون‌شهری محسوب می‌شود که هر اقدام و تدبیری در جهت تقویت حس اعتماد مردم یقیناً می‌تواند زمینه افزایش اقبال عموممی را به این وسیله نقلیه ایجاد کند.
وی گفت: اگر هویت و صلاحیت رانندگان تاکسی پس از گذر مراحل قانونی تائید شود و تهیه لباس فرم، نصب اتیکت و صدور کارت شناسایی نیز برای رانندگان صورت گیرد منجر به تقویت و افزایش حسن اعتماد مردم می‌شود.
فتحی بیرانوند افزود: اجرای طرح فراگیر لباس فرم رانندگان در مرحله نخست برای خط ویژه فرودگاه خرم‌آباد استارت خورد که در یک دوره زمانی کوتاه‌مدت برای مابقی مسیرهای سطح شهر نیز این طرح عملیاتی خواهد شد.
رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و ترافیک شهرداری خرم‌آباد بیان کرد: با اجرای این طرح می‌توان از هرگونه سوءاستفاده احتمالی از وسیله نقلیه عمومی جلوگیری کرد و به‌تدریج زمینه افزایش درآمد رانندگان تاکسی را فراهم کرد.
اردشیر سالار پور معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری خرم‌آباد نیز اجرای طرح ساماندهی رانندگان تاکسی را اقدامی مطلوب و مناسب دانست و گفت: با توجه به بالا بودن عمر متوسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری به‌ویژه تاکسی، هماهنگی‌هایی با سازمان شهرداری انجام می‌شود تا تسهیلات بانکی با سود 18 درصد برای رانندگان تاکسی‌های فرسوده با عمر بیش از 7 سال لحاظ شود.
وی همچنین ساماندهی ناوگان حمل‌ونقل عمومی درون‌شهری شامل اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی را از دیگر اقدامات در دستور کار سازمان دانست و افزود: تجهیز کردن کلیه ناوگان مذکور به سیستم کارت‌خوان به‌جای پرداخت وجه نقد، جلوگیری از اتلاف وقت و حضوروغیاب رانندگان از مزایای این طرح به شمار می‌رود.
معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری خرم‌آباد عنوان کرد: مکاتبات با سازمان شهرداری‌ها و شرکت‌های بهینه‌سازی مصرف سوخت جهت نوسازی و جایگزین کردن مینی‌بوس‌های گازی به‌جای مینی‌بوس‌های فرسوده انجام‌شده است.

46

منبع: خبرگزاری خبر انلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.