| کد خبر: 136475 |

مرکز کنترل ترافیک شهر خرم‌آباد راه‌اندازی شود

رئیس پلیس راهور خرم‌آباد گفت: فرمانداری خرم‌آباد برای رفع مشکلات راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک شهر خرم‌آباد کمک کنند.

تین نیوز

 رئیس پلیس راهور خرم‌آباد گفت: فرمانداری خرم‌آباد برای رفع مشکلات راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک شهر خرم‌آباد کمک کنند.

رضا موسیوند ظهر امروز در جلسه کارگروه پدافند غیرعامل خرم‌آباد که در سالن جلسات فرمانداری خرم‌آباد برگزار شد  اظهارداشت: استفاده از خودروها با یک پلاک امروزه رایج شده‌است که با توجه به حساسیت‌هایی که وجود دارد با این‌گونه موارد به صورت جدی برخورد می‌شود.

وی افزود: خیابان ساحلی خرم‌آباد به سمت نگارستان هشتم تبدیل به معبر عبور و مرور خودروها شده است و این در حالی است که این معبر ظرفیت مناسبی برای این موضوع نیست بنابراین معبر اصلی این دو منطقه باید باز شود تا تردد در معبر ذکرشده کاهش یابد.

رئیس پلیس راهور خرم‌آباد با اشاره به افزایش آمار تلفات تصادفات با عابران پیاده عنوان کرد: نبود روشنایی مناسب در بعضی مناطق شهر سبب می‌شود تا تصادفات در شب در این مناطق افزایش یابد و این در حالی است که نبود پل عابر پیاده نیز در افزایش این امر دخیل است.

وی با یادآوری اینکه تنگ بودن کوچه‌های ساحلی در فصل زمستان سبب آبگرفتگی‌این منطقه می‌شود بیان کرد: در زمستان با بستن پل‌های موقت ترافیک‌های بزرگی ایجاد می‌شود و به علت تنگ بودن خیابان و کوچه‌های اطراف امکان هدایت ترافیک به خیابان‌های اطراف وجود ندارد.

موسیوند با اشاره به راه‌اندازی مرکز کنترل ترافیک، خاطرنشان کرد: حدود یک سال است که برای راه‌اندازی این طرح در تلاش هستیم اما با مشکل برخورد کرده‌ایم‌ که فرمانداری خرم‌آباد لازم است برای رفع مشکلات این‌زمینه به ما کمک  کنند.

وی اظهارداشت: در این طرح در معابر تعیین شده دوربین‌های پیشرفته نصب می‌کنیم تا از وضعیت ترافیک تمام معابر خبر داشته باشیم و در مواقعی که در یک مسیر ترافیک زیاد باشد آن‌را به سمت خلوت‌تری هدایت می‌کنیم.

رئیس پلیس راهور خرم‌آباد به احداث مرکز فوریتی اشاره کرد و گفت: در مواقعی که یک حادثه رخ می‌دهد، ترافیک‌های زیادی در مسیرهای شهر به وجود می‌آید که با وجود این‌مرکز امکان سنجش مناطقی که ترافیک کمتری دارند وجود داشته و دستگاه‌های خدمات‌رسان از آن باخبر می‌شوند.

وی از دیگر عوامل تصادفات در خیابان‌های شهر را ریختن آب فضاهای سبز بر روی آسفالت و لیز خوردن خودروها دانست و عنوان کرد: این مورد نیز در بسیاری از موارد سبب ایجاد تصادف شده است و روزانه با آن روبه رو هستیم.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.