| کد خبر: 163642 |

◄ افزایش ۴ درصدی تردد خودرو به استان قم

ابوالفضل جمالی اعلام کرد: از ابتدای اجرای طرح نوروزی افزون بر یک‌میلیون و ۸۲۱ هزار خودرو به استان قم واردشده‌اند که در مدت مشابه سال قبل با افزایش رو به رو بوده است.

تین نیوز

به گفته مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم، از ابتدای اجرای طرح نوروزی در بیست و پنجم اسفند ۹۶  تا هفتم فروردین ۹۷ افزون بر یک‌میلیون و ۸۲۱ هزار دستگاه خودرو به استان قم واردشده‌اند.

به گزارش‌ تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم، ابوالفضل جمالی  افزود: طی همین مدت در سال گذشته، میزان ورود خودرو به استان قم بالغ‌بر یک‌میلیون و ۷۴۷ هزار دستگاه بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به آمار ارائه‌شده، طی مدت اجرای طرح نوروزی تاکنون، شاهد رشد ۴ درصدی تردد خودرو به استان قم (در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته) بوده‌ایم.

جمالی بیش‌ترین حجم تردد خودرو (طی مدت یادشده) را به ترتیب مربوط به محورهای جاده‌ای آزادراه قم – تهران (و بالعکس)، آزادراه قم – کاشان (و بالعکس) و آزادراه سلفچگان – ساوه (و بالعکس) دانست و افزود: کمترین میزان تردد نیز (طی همین مدت) به ترتیب، در محورهای جاده‌ای پردیسان-ورجان(و بالعکس)، لنگرود – کهک (و بالعکس)و قم- جعفریه (و بالعکس)ثبت‌شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم ساعات اوج تردد در محورهای جاده‌ای استان قم را ( طی مدت مذکور ) متغیر و منوط به شاخص‌های ایام هفته دانست و توضیح داد: بیش‌ترین میزان تردد در ساعات ۱۲ الی ۱۳ و هم‌چنین ۱۷ الی ۱۸ صورت گرفته است.

جمالی بیشترین سهم استانی از مبدأ پلاک وسایل نقلیه ترددکننده به استان قم را به ترتیب مربوط به  استان‌های تهران، البرز و اصفهان دانست و بیان نمود: کمترین میزان تردد به استان قم نیز ( با مبدأ پلاک خودرو وارده ) به ترتیب مربوط به استان‌های سیستان و بلوچستان، کهکیلویه و بویراحمد و استان ایلام بوده است. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.