| کد خبر: 158897 |

◄ احداث کمربندی شهر قم توسط بخش خصوصی/بررسی وضعیت ایستگاه قطار سریع‌السیر تهران- قم- اصفهان

طرح کمربندی جدید شهر قم با پروژه آزاد‌راه قم – سلفچگان – راهجرد در قالب یک پروژه تعریف و تفاهم‌نامه‌ای با بخش خصوصی به عنوان سرمایه‌گذار منعقد شده است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در خصوص  احداث کمربندی جدید قم نیز  گفت: طرح کمربندی جدید شهر قم با پروژه آزاد‌راه قم – سلفچگان – راهجرد در قالب یک پروژه تعریف  و  تفاهم‌نامه‌ای با بخش خصوصی به عنوان سرمایه‌گذار منعقد شده است.

صبوری به اقدامات جاده‌ای در ۸ ماهه نخست امسال اشاره کرد و گفت: تقاطع غیر هم‌سطح پردیسان با ۶۰ درصدی پیشرفت فیزیکی در حال ساخت بوده و بخشی از این تقاطع با هزینه‌ای بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است که با رفع معارضین به زودی تکمیل خواهد شد.

حسن صبوری ادامه داد: محور جعفریه قطعه دوم و سوم محور قم – جعفریه به طول ۱۵ کیلومتر از تقاطع سه راهی  قلعه سنگی تا پل طغرود با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده و همچنین پل  ونارچ در راستای بهسازی مسیر قم – نیزار و ارتقای آن به محور اصلی چهارخطه، در دست احداث است و با احداث این پل سطح ایمنی این محور افزایش خواهد یافت.

وی به دیگر اقدامات انجام شده در استان قم اشاره کرد و افزود: بهسازی سه راهی ونارچ و  احداث دور برگردان‌های قبل و بعد از پل‌ دارای پیشرفت ۳۵ درصدی بوده که با اتمام این پروژه کاهش ترافیک را در محور قم – سلفچگان و کوتاه شدن مسیر را در پی خواهد داشت.

صبوری درباره آخرین وضعیت احداث قطار سریع السیر تهران - قم- اصفهان در محدوده استان قم نیز  گفت: موضوع کریدور عبوری قطار سریع السیر تهران- قم - اصفهان از سمت جمکران و یا داخل شهر قم در دست تهیه طرح کارشناسی است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.