| کد خبر: 155443 |

عملیاتی شدن سیستم روشنایی محور سلفچگان- راهجرد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم از اجرای طرح سیستم روشنایی محور سلفچگان- راهجرد (استان قم) خبر داد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم از اجرای طرح سیستم روشنایی محور سلفچگان- راهجرد (استان قم) خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم، اکبر سلیمیان، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم اظهار کرد: با هزینه‌ای بالغ بر سی میلیارد ریال، اجرای طرح سیستم روشنایی در سی وسه کیلومتر از محورسلفچگان - راهجرد (استان قم) عملیاتی شد.

وی بیان کرد: در راستای تامین ایمنی حداکثری جهت کاهش حوادث جاده‌ای، اجرای طرح سیستم روشنایی در محور سلفچگان - راهجرد (استان قم) عملیاتی شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان قم افزود: عملیات اجرایی این طرح در سی وسه کیلومتر از محور سلفچگان - راهجرد و بلعکس، از دهه دوم آبانماه سال جاری آغاز شده است که در قالب اجرای این طرح، 17 کیلومتر از محور سلفچگان - راهجرد (لاین رفت) و 14 کیلومتر از همین محور (لاین برگشت)، همچنین دو کیلومتر از رمپ و لوپ‌های آزادراه سلفچگان - ساوه، دارای سیستم روشنایی می‌شوند.

سلیمیان در خصوص مشخصات فنی این پروژه نیز اظهار کرد: جهت اجرای این طرح، در 25 کیلومتر از مسیر، پایه‌های روشنایی نصب و افزون بر 23 کیلومتر کابل کشی انجام گرفته است.

وی به احداث هفت کیلومتر شبکه فشار متوسط تغذیه که در مسیر پروژه در حال اجراست به عنوان بخشی دیگر از مشخصات فنی طرح اشاره کرد و افزود: جهت اجرای پست فشار متوسط تغذیه، نیاز به 26 دستگاه ترانس است که تاکنون نسبت به تهیه و احداث هفت دستگاه از آن اقدام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم هزینه اجرایی این پروژه را بالغ بر سی میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت مسیر و ترافیک غالبا سنگین آن، اهتمام جدی بر اجرا و تکمیل طرح تا پایان سال جاری می‌باشد که در طول مسیر پروژه بالغ بر 600 پایه روشنایی نصب می‌شود./

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.