| کد خبر: 153571 |

احداث کارخانه خودروسازی در قم توسط سرمایه گذار خارجی

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: یک سرمایه گذار خارجی تعهد داده است که با همکاری یکی از خودروسازان برتر جهان، یک کارخانه خودروسازی را در استان راه اندازی کند.

تین نیوز

محمود سیجانی ظهر امروز در جلسه ستاد هفته پژوهش استان که در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم برگزار شد، با اشاره به راه اندازی کارخانه خودروسازی در استان قم اظهار کرد: یک سرمایه گذار خارجی تعهد داده است که با همکاری یکی از خودروسازان برتر جهان، یک کارخانه خودروسازی را در استان راه اندازی کند و احداث این کارخانه منافع زیادی برای استان قم دارد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم که دانش آموزان استان با هماهنگی از واحدهای صنعتی قم بازدید کنند و این بازدید موجب ارتقاء سطح علمی دانش آموزان می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز در ادامه این جلسه با اشاره به زمان برگزاری جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش استان قم اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنم که این جشنواره در نیمه دوم آذرماه برگزار شود، زمان برای فراخوان و داوری آثار و تعیین برگزیدگان، کوتاه است.

رئیس دانشگاه قم در پایان خاطرنشان کرد: برای برگزاری جشنواره پژوهش استان قم در محل دانشگاه قم آمادگی داریم، اما برگزاری جشنواره در مکانی در داخل شهر قم موجب استقبال بیشتر مردم از جشنواره می‌شود، تالار دانشگاه علوم پزشکی قم که در داخل شهر است، گزینه خوبی برای مکان برگزاری جشنواره پژوهش استان قم است. 

 

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.