| کد خبر: 147172 |

تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهر قم اولویت شورای شهر پنجم است

رئیس شورای شهر قم با بیان اولویت‌های شورای پنجم گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، ساماندهی ورودی‌های شهر، توجه به بافت فرسوده و فضای سبز که در قم شاهد فقر فضای سبز هستیم، ازجمله اولویت‌های شورای شهر پنجم است.

تین نیوز

 رئیس شورای شهر قم با بیان اولویت‌های شورای پنجم گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، ساماندهی ورودی‌های شهر، توجه به بافت فرسوده و فضای سبز که در قم شاهد فقر فضای سبز هستیم، ازجمله اولویت‌های شورای شهر پنجم است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، عبدالله جلالی ظهر امروز در دیدار اعضای شورای اسلامی پنجم قم  با آیت‌الله حسینی بوشهری که در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، بَا بیان اینکه شورای پنجم در اول شهریورماه مصادف با اول ذی‌الحجه کار خود را شروع کرد، اظهار داشت: در همان روز اول، هیئت‌رئیسه مشخص و در جلسه رسمی عصر شهردار نیز مشخص و مجموعه کمیسیون‌ها همان روز اول تعیین شد.

وی افزود: شاید بعد از دریافت حکم شهردار تهران، اولین حکمی که صادر شد حکم شهردار قم بود که ابقا شد و مجموعه اعضای شورای شهر قم به این نتیجه رسیدند که به دلایل مختلف سید مرتضی سقائیان نژاد به‌عنوان شهردار قم مجدداً ابقا شده و کارش را ادامه دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه اعضای شورای پنجم از تخصص‌های لازم برخوردار هستند، ادامه داد: با تخصص‌های لازم در حوزه‌های شهرسازی، اقتصادی و فرهنگی اعضای جدید وارد شورا شده‌اند، و تمام هم‌وغم اعضای جدید خدمت به مردم است، آنچه برایمان مهم است پرهیز از سیاست زدگی است.

جلالی با بیان اولویت‌های شورای پنجم گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، ساماندهی ورودی‌های شهر، توجه به بافت فرسوده، فضای سبز که در قم شاهد فقر فضای سبز هستیم، راه‌های دسترسی به پردیسان، تسریع در بهره‌برداری از خط A و فاز یک مترو ازجمله اولویت‌های شورای شهر پنجم است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر کار و خدمت بدون حاشیه و سیاست‌بازی گفت: امیدواریم با نیت صادقانه مجموعه شورا بتوانیم این فرصتی که به اعضا داده‌شده بتوانیم هر چه بیشتر و بهتر به مردم خدمت کنیم.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.