| کد خبر: 168171 |

◄ نظارت بر عملکرد و رسیدگی به تخلفات در استان قزوین

در استان قزوین نظارت مستمر بر عملکرد و رسیدگی به تخلفات شرکت ها و موسسات حمل و نقل جاده ای صورت گرفت.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین،گفت: با توجه به اهمیت امروزه حوزه حمل‌ونقل در سطح کشور می‌توان با اعمال نظارت و بازرسی بیشتر ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای شاهد کاهش سوانح و حوادث رانندگی و همچنین افزایش سلامت رانندگان و کالا در محورها بود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین، افشین پیرنون افزود: با توجه به سیاست‌های ابلاغی از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای طی سال جاری در خصوص نظارت مستمر بر عملکرد و رسیدگی به‌موقع تخلفات شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل جاده‌ای می‌تواند کمک بسزایی در کاهش میزان تخلفات حمل‌ونقل کند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین در خصوص موارد موردتوجه و رسیدگی بازرسان این اداره کل بیان کرد: اخذ کمیسیون اضافی شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل جاده‌ای از رانندگان، عدم مسئولیت‌پذیری شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل جاده‌ای در خصوص پرداخت کامل هزینه کرایه به راننده در مقصد حمل و سو استفاده از کارت هوشمند رانندگان از موراد مورد رسیدگی توسط بازرسان اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان است.

وی در خصوص برخورد با شرکت‌های حمل‌ونقلی متخلف گفت: شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقلی که مرتکب تخلف می‌شوند برای رسیدگی به کمیسیون ماده 12 ارجاع شده احکام لازم صادر می‌شود.

  افشین پیرنون  گفت: رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای می‌توانند در خصوص کمیت و کیفیت خدمت‌رسانی شرکت‌های حمل‌ونقل کالا می‌توانند شکایات خود را به‌صورت مکتوب و به همراه مستندات و مدارک لازم به این اداره کل اعلام تا در اسرع وقت به شکایات آن‌ها رسیدگی شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.