| کد خبر: 166650 |

◄ نحوه تخصیص قیر رایگان به راه‌های روستایی قزوین

رئیس اداره نظارت بر راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی قزوین از تحقق اجرای بیش از 84 درصد از تعهد آسفالت راه روستایی با 10 هزار تن قیر رایگان در سال گذشته خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره نظارت بر راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی قزوین از تحقق اجرای بیش از 84 درصد از تعهد آسفالت راه روستایی  با 10 هزار تن قیر رایگان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، مهدی اولیایی گفت: تاکنون 74 کیلومتر از 88 کیلومتر راه روستایی که در سال گذشته برای آسفالت کردن تعهد داشتیم انجام‌شده است.

او گفت: در سال گذشته 17 هزار تن قیر رایگان به استان تخصیص داده شد که 10 هزار تن آن درراه‌های روستایی به مصرف رسیده است.

اولیایی درباره نحوه تخصیص قیر به پیمانکاران گفت: تخصیص قیر رایگان به پیمانکاران طرف قرارداد واگذار و در نهایت معادل ریالی آن از صورت‌وضعیت آنان کسر می‌گردد.

او اعتبارات تخصیص‌یافته را ناچیز شمرد و گفت: در حال حاضر 32 روستای بالای 50 خانوار استان به طول 178 کیلومتر فاقد راه آسفالته هستند همچنین اعتبارات ناکافی و تردد کامیون مهم‌ترین مشکلات موجود درراه‌های روستایی قزوین است.

او تصریح کرد: آسفالت راه‌های روستایی بالای 50 خانوار در اولویت کارهای ما قرار داشته که این بخش نیز شامل زیرسازی، روسازی، خاک‌برداری، خاک‌ریزی و اجرای ابنیه‌های فنی مانند پل‌ها و دیواره‌ها است.

اولیایی گفت: اعتبارات سال 95 راه‌های روستایی استان قزوین 163 میلیارد و 238 میلیون ریال بود که تنها 44 میلیارد و 297 میلیون ریال آن تخصیص یافت.

رئیس اداره نظارت بر راه‌های روستایی اداره کل راه و شهرسازی قزوین در ادامه گفت: میزان اعتبار در سال گذشته به 259 میلیارد و 766 میلیون ریال افزایش یافت که 106 میلیارد و 619 میلیون ریال آن جذب‌شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.