| کد خبر: 156786 |

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان قزوین:

راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین آماده خدمت رسانی در زمستان است

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان قزوین از آمادگی راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین برای خدمت رسانی در طرح زمستانی خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان قزوین از آمادگی راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین برای خدمت رسانی در طرح زمستانی خبر داد.

افشین پیرنون در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این اینکه از آغاز سال جاری عملیات بازسازی و تعمیر و نگهداری 270 دستگاه ماشین آلات راهداری این اداره کل در دستور کار قرارگرفته بود، در طرح زمستانی سال جاری 300 نفر ازپرسنل راهداری بصورت مستقیم حضور فعال و شبانه روزی دارند. اظهار داشت : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین همزمان با آغاز زمستان با استفاده از 270 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در 24 راهدارخانه استان مستقر شده اند و در قالب 30 اکیپ، عملیات راهداری زمستانی را انجام می دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین خاطر نشان کرد : تعمیر و تجهیز این ماشین آلات و آماده بکار نمودن آنها چه قبل از فصل بارش و چه در طول فصل زمستان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد تا عوامل راهداری بتوانند بموقع برای بازگشایی و برفروبی راهها با توجه به اهمیت و تردد موجود در آنها اقدام کنند.

وی افزود: مرکز مدیریت راههای این اداره کل، 24 ساعته در خدمت به شهروندان عزیز است و اطلاعات راه‌های استان نیز بصورت مداوم به روز رسانی می‌شود، علاقمندان برای کسب اطلاعات ترافیکی محورهای استان می‌توانند با طریق تلفن گویای 141 تماس حاصل کنند.

پیرنون افزود: انشاءالله با ایجاد بسترهای لازم وارتقاء سطح خدمات رضایتمندی هموطنان نیز فراهم گردد، و به منظور تضمین سلامت سفرهای زمستانی برای هموطنان عزیز ضمن تاکید بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، خواستار همکاری با راهداران شد.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.