| کد خبر: 153410 |

استاندار قزوین:

ساخت بندر خشک در استان قروین پیگیری شود

استاندار قزوین گفت: با توجه به انجام مطالعات مربوط به بندر خشک لازم است ضمن مکان یابی و انتخاب مشاور برای تسریع در کار اقدام شود.

تین نیوز

 استاندار قزوین گفت: با توجه به انجام مطالعات مربوط به بندر خشک لازم است ضمن مکان یابی و انتخاب مشاور برای تسریع در کار اقدام شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، عبدالمحمد زاهدی صبح شنبه در جلسه شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت که در محل استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد بندر خشک در استان با جدیت پیگیری و عملیاتی شود.

زاهدی گفت: با توجه به این که مطالعات بندر خشک انجام شده و به اجماع خوبی رسیده، باید مقدمات ایجاد شرکتی از سوی بخش خصوصی برای پیگیری کار تشکیل شود.

وی افزود: برای این که این طرح به سایر استانها نرود باید بسرعت مکان یابی انجام شود.

زاهدی بیان کرد: باید با انتخاب مشاوری قوی برای اجرایی شدن احداث بندر خشک اقدام و هر نظری که مشاور داد مورد اجرا قرار گیرد.

وی تصریح کرد: این بندر بیش از سه هزار هکتار زمین لازم دارد لذا باید در مکان یابی دقت شود تا این حجم زمین بعدا مشکل ساز نشود.

زاهدی یادآورشد: مالکیت زمین هم باید بر اساس قانون باشد و چون بندر خشک یک موضوع حاکمیتی است حتما باید در اختیار دولت قرار گیرد.

استاندار قزوین بیان کرد: اتاق بازرگانی به عنوان بخش خصوصی توانمند استان در ایجاد بندر خشک محور کار باشد تا فعالیتها بسرعت انجام شود.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.