| کد خبر: 153063 |

◄ مانور مقابله‌ با حملات تروریستی در پایانه مسافربری آزادگان

در آخرین‌ روز از هفته پدافندغیرعامل‌ مانور مقابله‌ با حملات تروریستی در پایانه مسافربری آزادگان شهرداری قزوین برگزاشد.

تین نیوز

سیدمرتضی‌ نصری‌خبرنگارتین‌نیوز از قزوین: در آخرین‌ روز از هفته پدافندغیرعامل‌ مانور مقابله‌ با حملات تروریستی در پایانه مسافربری آزادگان شهرداری قزوین برگزاشد.

در آخرین روز از هفته پدافند غیرعامل، مانور مقابله با حملات تروریستی، بمب‌گذاری دو دستگاه خودرو توسط گروه‌های معاند در پایانه مسافربری آزادگان شهرداری قزوین با حضور افشار مدیرکل پدافند غیرعامل، سرهنگ محب علی معاونت عملیات نیروی انتظامی، سید مهدی کاظمی معاونت خدمات شهرداری قزوین، حکمت‌الله هاشمی معاونت امداد نجات جمعیت هلال‌احمر، ذوالقدر مدیرعامل آتش‌نشانی و محمد حسینی مدیریت پایانه‌های مسافربری و عوامل هلال‌احمر،پلیس،سازمان ‌آرامستان‌ها، معاونت خدمات شهری، مدیریت پسماند، آتش‌نشانی، اورژانس، پارک‌ها و فضای ‌سبز و شرکت‌های گاز، برق و آب در محل مسافربری آزادگان قزوین برگزار شد.

 در این مانور یگان‌های حاضر پس از خنثی‌سازی بمب و مهار آتش‌سوزی دو دستگاه خودرو عملیات انتقال پیکر شهدا و مجروحین را انجام و پس‌ از اتخاذ تصمیمات در چادر فرماندهی به پاک‌سازی محیط پرداختند.

در این مانور افشار مدیرکل پدافند غیرعامل استان و سید مهدی کاظمی معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین ضمن تقدیر از نیروهای عمل‌کننده به تشریح پدافند غیرعامل در حوادث این‌چنینی تأکید کرده و نقش مردم را در این راستا مقابله با ترفندهای دشمنان مؤثر توصیف کردند

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.