| کد خبر: 152095 |

مدیرکل اموراقتصادی ودارائی استان قزوین:

◄ 80درصدظرفیت استان قزوین بالقوه باقی است

استان قزوین درحوزه‌های صنعت،کشاورزی،گردشگری،زیرساختی وخدمات ظرفیت‌های بسیاربهینه‌ای رادر خودجای داده که باید به بالفعل تبدیل می‌گردد.

تین نیوز

سیدمرتضی نصری خبرنگار تین‌نیوز از قزوین: مدیرکل امور اقتصادی و دارائی استان قزوین گفت: 80 درصد ظرفیت استان قزوین به صورت بالقوه وجود دارد که هنوز ناشناخته است. 

سیدمحمدعلی قاسمی تصریح کرد: تابه امروز 20درصد ظرفیت استان قزوین کشف شده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی استان در حوزه‌های مختلف بیان کرد: استان قزوین استانی غنی و سرشار درحوزه‌های مختلف و با پتانسیل‌های موجود استانی بزرگ است.

مدیرکل اموراقتصادی ودارائی استان قزوین خاطرنشان کرد: علیرغم این که همه مدیران استان در گزارش‌های خود جایگاه استان قزوین را بسیار رفیع ترسیم می‌کنند اما این شاید تنها 20درصد از ظرفیت استان قزوین است و 80 درصد ظرفیت استان قزوین هنوز به حالت بالفعل درنیامده است

قاسمی عنوان کرد: استان قزوین در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، گردشگری، زیرساختی و خدمات، ظرفیت‌های بسیار بهینه‌ای را در خود جای داده که باید به بالفعل تبدیل گردد.

وی بیان کرد: باید براساس سند آمایش و مطالبات و مسنداتی که وجود دارد و در آن فرصت‌های سرمایه‌گذاری مشخص شده سرمایه‌گذاران را تشویق کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارائی استان قزوین ادامه داد: اولویت سرمایه‌گذاری در استان قزوین احصاء شده و می‌توان با استفاده از آن فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان را پویا  وبه بالفعل تبدیل کنیم.

وی اضافه کرد: نمی‌توان و نباید سرمایه‌گذاران در استان قزوین را به یک حوزه خاص محدود کرد بلکه باید با توجه به اسناد بالادستی و سند چشم انداز استان به دنبال تقویت ظرفیت های استان بود.

سیدمحمد علی قاسمی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاران خارجی در عرصه جدیدی از ظرفیت‌های استان قزوین ورود می‌کنند تأکید کرد: این نوع سرمایه‌گذاران تلاش می‌کنند تا در عرصه انرژی‌های نو مانند انرژی‌های خورشیدی و CHP حضور داشته باشند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.