| کد خبر: 150525 |

◄ تجلیل از 15 راننده حمل کالای استان قزوین

رئیس پلیس‌راه استان قزوین با تقدیر از رانندگان قانون‌مدار حمل کالا خواستار توجه این قشر به‌سرعت و دقت در رانندگی در جاده‌های مواصلاتی کشور و استان شد

تین نیوز

سید مرتضی نصری خبرنگار تین‌نیوز از قزوین: هم‌زمان با هفته نیروی انتظامی کارگاه آموزشی رانندگان حمل‌ کالای قزوین با حضور پیرنون مدیرکل حمل‌ونقل جاده‌ای  استان، سرهنگ بیگلری فرماندهی رئیس پلیس‌راه استان قزوین، سیارمه رئیس کانون انجمن‌های صنفی رانندگان استان قزوین میرزاخانی رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی کارفرمایان شرکت‌های حمل‌ونقل کالای استان، سید جلال موسوی رئیس انجمن صنفی رانندگان حمل‌ونقل کالای شهرستان قزوین، اعضای هیئت‌مدیره شرکت‌های حمل‌ونقل کالا و اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل‌‌ونقل استان و جمع کثیری از رانندگان حمل کالای استان در محل پایانه باربری قزوین آغاز به کار کرد. 

به گزارش خبرنگار ما در این مراسم رئیس پلیس‌راه استان قزوین با تقدیر از رانندگان قانون‌مدار حمل کالا خواستار توجه این قشر به‌سرعت و دقت در رانندگی در جاده‌های مواصلاتی کشور و استان شد.

سرهنگ نصرالله بیگلری تصریح کرد: جاده تسلیم راننده قانون‌مدار است و توجه به قانون راهور و ایمنی و ترافیک جاده‌ها و توجه به اجرای هرچه بهتر قانون‌مداری به پلیس‌راه کمک می‌کند.

در ادامه مدیرکل حمل‌ونقل جاده‌ای استان قزوین گفت: 90 درصد حمل‌ونقل کالا و مسافر کشور به‌عهده ‌رانندگان خدوم و زحمت‌کش حمل‌ونقل کالا و مسافر است.

افشین پیرنون تصریح کرد: همین امر می‌طلبد که ناوگان حمل‌ونقل و جاده‌ای کالا و مسافر کشور و استان ضمن حضور پررنگ‌تر در کلاس‌های آموزشی برای کاهش و جلوگیری از تصادفات شرکت کنند.

در ادامه رئیس انجمن صنفی رانندگان حمل کالای شهرستان قزوین گفت: کاهش آمار تصادفات منجر به فوت از 27 هزار کشته به 16 هزار نوید حرکت مثبتی است. 

سید جلال موسوی  خواستار همکاری مستمر با مأمورین پلیس‌راه، هلال‌احمر، اورژانس، فوریت‌های پزشکی، اورژانس هوایی و جمعیت ایمنی راه‌ها را از سوی رانندگان شد.

در پایان مراسم از 15 نفر از رانندگان حمل کالا که همکاری مستمر با پلیس‌راه و عدم تصادفات جاده‌ای را داشته‌اند توسط اداره کل حمل‌ونقل جاده‌ای، کانون انجمن‌های صنفی رانندگان حمل‌ونقل کالای استان و انجمن صنفی کارفرمایان شرکت‌های حمل‌ونقل کالای استان قزوین توسط مسئولین این ارگان‌ها با اهدا لوح تقدیر شد.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.