| کد خبر: 147919 |

استاندار قزوین:

◄ دفاع مقدس درس ایثار، ازخودگذشتگی، صبوری و همدلی به ما آموخت

استاندار قزوین گفت: دفاع مقدس درس‌ایثار، ازخودگذشتگی، صبوری وهمدلی به ما آموخت تا در مقابل ظلم و فساد ایستادگی کنیم

تین نیوز

استاندار قزوین گفت:  دفاع مقدس درس‌ ایثار، ازخودگذشتگی، صبوری وهمدلی به ما آموخت تا در مقابل ظلم و فساد ایستادگی کنیم.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز از قزوین، عبدالمحمد زاهدی در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح استان قزوین به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس افزود: دوران دفاع مقدس درس ایثار و از خودگذشتگی، همدلی و صبوری در برابر سختی ها وتحقق وعده الهی رابه ما آموخت.

وی گفت: دفاع مقدس جانانه ملت ایران و ایثارگری های خانواده های شهدا وجانبازان وآزادگان درس استقامت،شجاعت وصبر رابه ما داد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی تنها یک انقلاب ضد استبدادی نبود بلکه برخواسته از یک تفکر و اندیشه دینی است که در جغرافیای سیاسی کشور نمی گنجد.

استاندار قزوین افزود: مستکبران از همان ابتدای انقلاب با فتنه‌گری‌ها و حمله نظامی در تلاش بودند تا نظام و انقلاب را ساقط کنند اما روحیه دلاورمردی و فرهنگ عاشورایی رزمندگان، این اراده را از آنان سلب کرد.

وی با اشاره به ایجاد گروه‌های تروریستی در سطح منطقه، گفت: ایجاد تفرقه و درگیری بین مسلمانان مورد توجه جدی استکبار قرار دارد زیرا آن‌ها دریافته اند باید بدون دخالت مستقیم و صرف هزینه و با ایجاد درگیری و تفرقه به اهداف خود برسند که مسلمانان وملت آزاده ایران باید هوشیاری خود راحفظ کنند.

زاهدی با اشاره به شکست داعش به عنوان نیروی مورد حمایت استکبارجهانی و حامیان آن‌ها برای نفاق بین مسلمانان درمنطقه  گفت: امروزه خطر این گروه ترویستی با تغییر معادلات گریبان خود حامیان و ایجادکنندگان آنان را گرفته است .

وی تنها راه مقابله دنیای اسلام با گروه‌های تروریستی و توطئه های مستکبران،وحامیان آنها راتقویت انسجام، وفاق، وحدت وهمدلی بین جریان‌های مقاومت دانست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.