| کد خبر: 147918 |

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

◄ توجه ویژه به امر به معروف و نهی از منکر برای مقابله با ستمگران

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین توجه ویژه به امر به معروف ونهی ازمنکر برای مقابله با ستمگران رامورد تأکید قرار داد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین  توجه ویژه به امر به معروف ونهی ازمنکر برای مقابله با ستمگران رامورد تأکید قرار داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز از قزوین، حجت الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم عابدینی در مراسم رژه مشترک نیروهای مسلح استان قزوین که به مناسبت آغاز هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار شد، افزود:یاد شهدای گلکون‌کفن انقلاب اسلامی و رزمندگان دلیر اسلام را باید بیش از هر زمان دیگری گرامی داشت.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح اکنون درتحقق احکام الهی گام برمی‌دارند.

وی با اشاره به همزمانی هفته گرامیداشت دفاع مقدس با دهه اول محرم، گفت: نیروهای مسلح و جان برکف ما از امام حسین (ع) توجه ویژه به امر به معروف و نهی از منکر و مقابله با یزیدیان زمان را آموخته‌اند. 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: ملت و نیروهای مسلح کشور از امام حسین (ع) درس ایستادگی باصلابت و شجاعت را در مقابل دشمن یاد گرفته اند.

حجت الاسلام عابدینی بیان داشت: ما به فرمان خداوند در مقابل دشمنان و ظالمان مسلح شده در حالی که سران خیلی‌ از کشورهای دیگر و استکبار جهانی برای گسترش سرزمین و ثروت‌اندوزی و غارت اموال دیگران مسلح می‌شوند که فرق این ها با یکدیگر فراوان است.

وی  گفت:با به بروز رسانی ادوات ومهمات نیروهای مسلح باید اقتدار این نیروها را روز به روز افزایش داده تا دشمنان همواره از ما واهمه و ترس داشته باشند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها