| کد خبر: 147763 |

رئیس پلیس راهور استان قزوین :

◄ 160 نیروی پلیس،امنیت بازگشایی مدارس قزوین را تامین می کنند

رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: در نخستین روز از بازگشایی مدارس و برای تردد دانش‌آموزان، 160 نیروی پلیس از جمله 50 تیم خودرویی، موتوری و 50 تیم پیاده برای ایجاد امنیت در معابر عمومی و خیابان‌های اصلی استان قزوین مستقر می‌شوند.

تین نیوز

سیدمرتضی نصری خبرنگار تین نیوز ازقزوین- رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: در نخستین روز از بازگشایی مدارس و برای تردد دانش‌آموزان، 160 نیروی پلیس از جمله 50 تیم خودرویی، موتوری و 50 تیم پیاده برای ایجاد امنیت در معابر عمومی و خیابان‌های اصلی استان قزوین مستقر می‌شوند.

مهدی محمدی در خصوص بازگشایی مدارس و تمهیدات  اندیشیده شده پلیس راهور در این راستا در نشست خبری با خبرنگاران که در محل قرارگاه پلیس‌راه استان قزوین برگذار شد اظهار کرد: در 5 ماهه اول سال جاری پلیس راهور با بسیج کلیه امکانات و نیروها و تدابیر کنترلی و با مدیریت ترافیک شهری نسبت به روان‌سازی و جلوگیری از مسائل ترافیکی اقدام کرده است.

وی افزود: یکی از وظایف پلیس راهور جلوگیری از توقف‌های دوبله، سد معبر و برخورد با افرادی است که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی کند.

رئیس پلیس راهور استان قزوین با اشاره به اقدامات پلیس برای بازگشایی مدارس خاظرنشان کرد:در همین خصوص جلساتی با سازمان‌های تاکسیرانی، اتوبوسرانی، ترافیک، شهرداری و آموزش و پرورش برگزار شده و با اتخاذ تدابیری ویژه وبا ایجاد امنیت و آرامش دانش‌آموزان در بازگشایی مدارس، کنترل ترافیک فراهم شده است.

این مسؤول انتظامی تصریح کرد: با توجه به این‌که تمام معابر برای بازگشایی مدارس زیر نظر پلیس است، پلیس با اقدامات و تدابیری که دارد، با موتورسواران و افراد مزاحم درمقابل مدارس برخورد می‌کند.

رئیس پلیس‌راهور استان قزوین با توصیه به خانواده دانش آموزان از آنان خواست برای انجام رفت‌وآمد فرزندان خود از سرویس‌های تأیید شده مدارس استفاده کنند، و پلیس براساس قانون و انجام تکالیف و وظایفی که برعهده دارد با رانندگان سرویس مدارسی که بیش از ظرفیت دانش‌آموز سوار کنند برخورد و نسبت به شناسایی واعمال قانون درمورد این رانندگان کوتاهی نخواهد کرد.

محمدی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه خطا و ارتکاب جرم از سوی مجرمان مراتب را به پلیس110 اطلاع‌ داده و یا هرگونه انتقاد و پیشنهادی که در خصوص عمل کرد پلیس دارند ، با شماره تلفن 197 تماس حاصل کنند.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌هایی با ادارات ذی‌ربط جهت رفع نواقص ترافیکی از جمله نصب علائم راهنمایی‌و‌رانندگی، خط‌کشی معابر، روشنایی صورت گرفته که در این ایام مشکلاتی برای شهروندان و به ویژه دانش آموزان فراهم نشود.

رئیس پلیس راهور استان قزوین بیان کرد: برای تسریع در عبور و مرور دانش‌آموزان با شهرداری، اداره‌کل آموزش‌وپرورش، سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی هماهنگی لازم صورت گرفته و برای سرویس دانش‌آموزان تعداد یک هزار و 400 دستگاه تاکسی اختصاص یافته است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.