| کد خبر: 147628 |

در مراسم تودیع و معارفه استان قزوین انجام گرفت

◄ تاکید وزیر کشور بر نقش تعاملی و هماهنگی استانداران

وزیر کشور گفت: استانداران، فرمانداران و مدیران باید 24ساعته در خدمت مردم باشند تا بیکاری ریشه‌کن شود زیرا آنان در این راستا مسئولیت اجتماعی برعهده دارند.

تین نیوز

سیدمرتضی نصری خبرنگار تین نیوز ازقزوین-وزیر کشور گفت: استانداران، فرمانداران و مدیران باید 24ساعته در خدمت مردم باشند تا بیکاری ریشه‌کن شود زیرا آنان در این راستا مسئولیت اجتماعی برعهده دارند.

عبدالرضا رحمانی فضلی در مراسم تودیع استاندار سابق و معرفی استاندار جدید قزوین که با حضور مسئولان در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان قزوین برگزار شد گفت: همه‌چیز در عالم هستی در تغییر و تحول است که این یکی از ویژگی‌های همه پدیده‌ها است و در حال نو شدن بوده و فقط فطرت الهی تغییرناپذیر است.

وی خاطرنشان کر: خداوند مؤمن را به آموزه‌های دینی  هدایت کرده و آنان را به بشارت الهی رهنمون کرده تا در مقابل استکبار ایستادگی کند.

وزیر کشور تصریح کرد: مدیرانی که در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت دارند باید نقشی تأثیرگذار در کشور ایفا کنند.

این مسئول افزود: نظام جمهوری اسلامی باید در تعالی بشریت و آزادگی تأثیرگذار بوده و ملت ما با ایثار، شجاعت و ازخودگذشتگی آن را به منصه ظهور و بروز رساندند.

رحمانی فضلی گفت:مسئولیت در نظام اسلامی یک فرصت است و مدیران باید از آن در جهت خدمت به مردم استفاده کنند.

وی ادامه داد: عمران و آبادانی کشور و پاسخگویی به مطالبات مردم با اراده مدیران امکان‌پذیر است و نباید در مقابل مشکلات سر خم کرده و یاس و ناامیدی بر آنان مستولی شود و خود را وقف خدمت به مردم کرده و در حل مشکلات آنان کوتاهی نکنند.

رحمانی فضلی اضافه کرد: کشور را از لحاظ اقتصادی باید اداره کرده و نهایت استفاده را از مشورت‌ها برده و در تنوع علم از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا در سایه پدید آمدن سرمایه‌ها امورات مردم به‌راحتی سامان‌دهی شود.

وزیر کشور گفت: استانداران نقش تعاملی و هماهنگی در استان‌ها را بر عهده داشته و نباید از هیچ کوششی در جهت خدمت به مردم دریغ کرده و با برنامه‌ریزی در جهت حل مشکلات شهروندان استان گام بردارند. آ نان باید باصداقت اخلاص و شجاعت معرفت و عدالت‌جویانه با آحاد جامعه برخورد کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.