| کد خبر: 147423 |

◄ بهره‌برداری از ساختمان جدید شورای شهر قزوین تا پایان سال

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تا پایان سال جاری عملیات احداث ساختمان جدید شورای اسلامی شهر قزوین به اتمام خواهد رسید

تین نیوز

 سید مرتضی نصری خبرنگارتین نیوز از قزوین-رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تا پایان سال جاری عملیات احداث ساختمان جدید شورای اسلامی شهر قزوین به اتمام خواهد رسید.

جلسه شورای اسلامی شهر قزوین با حضور حکمت‌اله داودی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در این جلسه بر اطلاع‌رسانی اخبار جلسات شورای شهر قزوین تأکید کرد و گفت: باید زیرساخت‌های لازم برای تحقق این مهم فراهم شود که با انتقال این نهاد به ساختمان جدید هدف یاد شده محقق خواهدشد.

حکمت‌اله داودی افزود: تا پایان سال بهره برداری از ساختمان جدید شورای شهر قزوین به اتمام می‌رسد و این نهاد به مکان جدید انتقال خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: در ساختمان جدید امکانات لازم برای حضور خبرنگاران با هدف اطلاع‌رسانی سریع جلسات شورا شامل اینترنت پرسرعت وجود داشته و خبرنگاران می‌توانند با استفاده از این امکانات اخبار را در کوتاه‌ترین زمان به اطلاع شهروندان قزوینی برسانند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین افزود: وظیفه شورا حمایت ازخبرنگاران رسانه‌هاست تا در اطلاع‌رسانی اخبار شورای اسلامی شهر قزوین به نحو مطلوبی عمل کنند.

ضرورت حضور مردم در جلسه‌های شورای قزوین

داودی با اشاره به اینکه عموم مردم می‌توانند در جلسات شورای شهر حضور یابند، عنوان کرد: باید این فضا را برای شهروندان ایجاد کنیم تا آن‌ها بدانند نمایندگان شهر در جلسه‌های شورا چه اقداماتی را انجام می‌دهند.

وی از انتقادهای سازنده استقبال کرد و گفت: بیان این انتقادها می‌تواند اعضای شورا  را در رفع مشکلات شهری و ارائه خدمات مؤثر به شهروندان یاری دهد.

در ادامه این جلسه، لایحه دو فوریتی تفویض اختیار برخی از وظایف شهرداری قزوین به مدیران مناطق و معاونان شهرداری با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قزوین مورد بررسی قرار گرفت.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.