| کد خبر: 147252 |

سرپرست شهرداری قزوین تاکید کرد

◄ فضاسازی باشکوه شهر قزوین در ایام محرم

سرپرست شهرداری قزوین بر لزوم فضاسازی باشکوه شهر قزوین در ایام محرم جهت برگزاری هرچه بهتر مراسم این ایام تاکید کرد.

تین نیوز

سید مرتضی نصری خبرنگار تین نیوز ازقزوین-سرپرست شهرداری قزوین بر لزوم فضاسازی باشکوه شهر قزوین در ایام محرم جهت برگزاری هرچه بهتر مراسم این ایام تاکید کرد.

علی صفری سرپرست شهرداری قزوین در نشست هماهنگی برنامه‌ های ستاد ساماندهی تسهیلات محرم و بازگشایی مدارس که با حضور معاونان، مدیران مناطق، مدیران عامل و سایر مسؤولان برگزار شد گفت: باید اقدامات ستاد ساماندهی تسهیلات محرم و ستاد مهر در شأن شهروندان و باشکوه‌‌تر از سال‌‌های گذشته باشد و تلاش شود تا مدیریت شهری قزوین بتواند در ایام محرم وبازگشایی مدارس آبرومندانه به شهروندان خدمات ارائه کند.

وی با تقدیر و تشکر از زحمات مسوولان و کارکنان شهرداری قزوین در برگزاری آیین‌های روز قزوین، عیدغدیر و قربان اظهار کرد: در سایه‌ همکاری‌های پرسنل شهرداری وتداوم آن با استفاده از تمام ظرفیت‌ها توانسته‌ایم به شهروندان خدمات مطلوبی ارائه کنیم.

سرپرست شهرداری قزوین بیان کرد: در ایام محرم باید تلاش شود به موضوعات بهداشت و سلامت شهروندان و نظافت شهر توجه ویژه شده و نگرانی  مردم در این زمینه مرتفع شود.

صفری گفت: باید در زمینه استقرار  مخازن وسطل‌زباله‌ها در مسیرهای پرازدحام در ایام محرم برنامه‌‌ریزی مناسبی صورت گیرد تا شاهد بروز مشکلی یرای شهروندان نباشیم.

سرپرست شهرداری قزوین اظهار امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی‌‌های صورت گرفته امید‌ است ارائه خدماتی‌از سوی سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین و معاونت ترافیک به مرحله اجرا درمی‌آید مطلوب و رضایت‌بخش باشد.

وی با تاکید بر آماده‌سازی شهر در ایام محرم و سیاه‌پوش کردن شهر گفت: باید به گونه‌‌ای شهر قزوین برای این ایام فضاسازی شود که شکوه وجلوه این ماه نمایان گردد.

علی صفری با تاکید بر همکاری و همراهی همه مسوولان و کارکنان شهرداری و سازمان‌های تابعه، پلیس راهور، هلال‌احمر، آتش نشانی وخدمات ایمنی، سازمان مدیریت‌پسماند، نیروی‌انتظامی‌ و همیاران‌ پلیس در ارائه خدمات مطلوب در ایام محرم و بازگشایی مدارس گفت: وضعیت آسفالت اطراف محله دباغان و امامزاده حسین(ع)  نامناسب است و باید به این موضوع توجه ویژه شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.