| کد خبر: 147251 |

رئیس پلیس راه استان قزوین:

دلیل 40 درصد سوانح جاده‌ای خواب آلودگی رانندگان است

رئیس پلیس‌راه استان قزوین عامل 40 درصد از سوانح جاده‌ای در سطح استان را بی‌توجهی به جلو و خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان دانست.

تین نیوز

سید مرتضی نصری خبرنگار تین‌نیوز از قزوین - رئیس پلیس‌راه استان قزوین عامل 40 درصد از سوانح جاده‌ای در سطح استان را بی‌توجهی به جلو و خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان دانست.

سرهنگ نصرالله بیگلری تصریح کرد: رانندگان در صورت احساس خستگی و خواب‌آلودگی در نخستین توقف‌گاه جاده‌ای و یا شهرهای بین راه به استراحت پرداخته تا از حوادث این‌چنینی جلوگیری شود.

وی، رعایت سرعت مجاز در سطح جاده‌ها، توقف نکردن در حاشیه راه‌ها و به‌خصوص در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها، استفاده نکردن از تلفن همراه هنگام رانندگی و در نهایت رانندگی کردن با صبر و آرامش را از جمله توصیه‌های پلیس به مسافران در طول سفر عنوان کرد و از رانندگان خواست به توصیه‌های مأمورین پلیس‌راه در سطح جاده‌ها توجه کنند.

رئیس پلیس‌راه استان قزوین با هشدار به راکبان موتورسیکلت، بیان کرد: با توجه به ممنوع بودن تردد موتورسواران در آزادراه‌ها، پلیس‌راه در صورت مشاهده با متخلفان به‌شدت برخورد خواهد کرد

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه در آخرین هفته تعطیلات تابستانی قرار داریم، ترافیک در سطح آزادراه‌ها به‌خصوص در بعدازظهرهای هر روز نیمه سنگین و گاهی اوقات سنگین خواهد بود که همین امر می‌طلبد رانندگان با اجرای کامل قوانین راهنمایی و رانندگی و همکاری با مأمورین، امدادگران هلال‌احمر و فوریت‌های پزشکی حافظ جان خود و خانواده باشند

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.