| کد خبر: 146390 |

◄ تشکیل کمیته استقبال از مهر در شهرداری قزوین

به منظور تدابیر ویژه ترافیکی، عمرانی و ایمنی همزمان با پایان تعطیلات تابستانی کمیته استقبال از مهر در شهرداری قزوین تشکیل شد

تین نیوز

سیدمرتضی‌ نصری‌ خبرنگار تین‌نیوز از قزوین-معاونت‌ خدمات شهری شهرداری قزوین از تشکیل  کمیته استقبال از مهر در شهرداری این شهر خبرداد.

سید‌مهدی‌ کاظمی تصریح کرد: به منظور تدابیر ویژه ترافیکی، عمرانی و ایمنی همزمان با پایان تعطیلات تابستانی کمیته استقبال از مهر در شهرداری قزوین تشکیل شد.

وی افزود:همزمان با فرا رسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، تمهیداتی برای امکانات مورد نیاز و اقدامات لازم برای رفاه دانش آموزان در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

معاونت‌ خدمات شهری شهرداری قزوین مدیریت یکپارچه و هماهنگ برای انجام برنامه‌های ویژه را از جمله  اقدامات لازم برای استقبال از مهر عنوان کرد و افزود: در جلسه‌ای که با حضور مدیران شهرداری، پلیس راهور و دیگر مسوولان شهری برگزار شد، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اعلام کرد آمادگی لازم برای مقابله با حوادث غیر مترقبه و هر گونه بحران در ایام بازگشایی مدارس را خواهد داشت.

کاظمی گفت: نصب بیلبوردها و بنرهای آموزشی در زمان بازگشایی و زیباسازی دیوارهای مدارس از جمله اقدامات سازمان زیباسازی در ایام بازگشایی مدارس خواهد بود.

وی تسهیل در عبور و مرور و کاهش و روان سازی ترافیک خیابان های پرتردد در زمان بازگشایی مدارس را از جمله اقدامات سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری قزوین عنوان کرد و افزود: رنگ‌آمیزی خطوط عابر پیاده در تقاطع‌ها و جلوی مدارس، بازدید و سرویس و شستشوی تابلوهای راهنمایی مسیرها، علائم ترافیکی و چراغ‌های راهنمایی‌رانندگی شهر، تجهیز مدارس به لوازم همیاران پلیس، هماهنگی برای خدمات‌دهی سرویس‌های مدارس، راه‌اندازی عابریار در تقاطع‌ها برای انجام آموزش‌های عملی فرهنگ عمومی ترافیک و بررسی نواقص موجود در مسیرهای دوچرخه‌سواری و ایمن‌سازی ویژه آن برای تردد دانش‌آموزان نیز بر عهده سازمان حمل‌و‌نقل وترافیک شهرداری قزوین قرار گرفت خواهد بود.

کاظمی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای حضور مدیران شهرداری در مدارس جهت تبیین اهداف وبرنامه‌ها و ارائه آموزش های لازم با همکاری و همراهی تمامی ارگان‌های ذیربط برای رفاه حال دانش آموزان در ایام بازگشایی مدارس از دیگر مصوبات این جلسه بود.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.