| کد خبر: 146189 |

معاون اقتصادی امور اقتصادی و دارایی استان قزوین اعلام کرد:

شرط دریافت سود سهام عدالت

مشمولان سهام عدالت باید با مراجعه به شعب بانک‌های عامل و استفاده از دستگاه‌های خودپرداز، اینترنت بانک و یا تلفن بانک، شماره شبا برای حساب خود را دریافت کنند.

تین نیوز

سیدمرتضی نصری خبرنگار تین نیوز ازقزوین - معاون مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین، ازمشمولان سود سهام عدالت خواست برای دریافت سود این سهام شماره شبای بانکی خود را تا پایان شهریورماه اعلام کنند.

فهیمه لزگی تصریح کرد: مشمولان سهام عدالت باید با مراجعه به شعب بانک‌های عامل و استفاده از دستگاه‌های خودپرداز، اینترنت بانک و یا تلفن بانک، شماره شبا برای حساب خود را دریافت کنند.

وی گفت: مشمولان سهام عدالت باید برای هر یک از افراد خانوار خود اقدام به ثبت جداگانه شماره حساب شبا کنند زیرا سود سهام جداگانه به حساب افراد واریز می شود.

معاون مدیرکل امور اقتصادی ودارایی استان قزوین : از مشمولان سهام عدالت خواست هرچه سریع تر برای ارائه شماره شبای بانکی خود به سامانه www.samanese.ir مراجعه کنند.

فهیمه لزگی تعداد مشمولان دریافت سهام عدالت در استان قزوین را 765 هزار و 531 نفر معادل 61.6 درصد جمعیت استان دانست و گفت: میزان سهم شهرستان‌ها از کل مشمولان این طرح به لحاظ جمعیت در شهرستان قزوین 47.1 درصد، تاکستان 15.2، بوئین زهرا 16.5، البرز 12.4 و آبیک 8.7 درصد است ومشمولانی که تا پایان شهریورماه جاری اقدام به اعلام شماره شبای خود نکنند حق آنها برای دریافت سود سهام عدالت همچنان باقی است اما دریافت آن با تاخیر صورت می‌پذیرد.

معاون اقتصادی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان قزوین با بیان این‌که تا پایان سال 94 برای خانوارهای زیر پنج نفر ارزش سهام تصفیه شده از محل سود هر یک به میزان پنج میلیون و 330 هزار ریال بوده است،افزود: افرادی که مایل به رساندن سهم خود به میزان از پیش تعیین شده یعنی 10 میلیون ریال هستند، می توانند با دریافت قبض از سامانه samanese.ir و مراجعه به شعب بانک ملی، مابقی آن را به هر میزان که مایل بودند، واریز کنند.

 افرادی که تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد هستند نیازی به واریز مابقی وجه سهام خود را ندارند زیرا پیش از این از تخفیف 50 درصدی از سوی دولت برخوردار بوده اند.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.