| کد خبر: 145401 |

رئیس انجمن صنفی کار فرمایان شرکت های حمل ونقل کالای استان قزوین:

حمل ونقل اساس مبادلات بازرگانی و کلید توسعه کشور است

84 شرکت حمل‌و‌نقل کالادر استان قزوین تحت پوشش این انجمن فعالیت می کنند. 34شرکت در پایانه باربری لیا و مابقی در شهرهای تاکستان، آبیک، بوئین‌زهرا، شال، اسفرورین، آبگرم وشهر صنعتی البرز استقرار دارند.

تین نیوز

سیدمرتضی نصری خبرنگار تین‌نیوز از قزوین: رئیس انجمن صنفی کار فرمایان شرکت های حمل ونقل کالای استان قزوین‌ گفت: حمل‌و‌نقل اساس مبادلات بازرگانی و کلید توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور است. رضا میرزاخانی گفت: 84 شرکت حمل‌و‌نقل کالادر استان قزوین تحت پوشش این انجمن فعالیت می کنند.

او افزود: 34شرکت در پایانه باربری لیا و مابقی در شهرهای تاکستان، آبیک، بوئین‌زهرا، شال، اسفرورین، آبگرم وشهر صنعتی البرز استقرار دارند.

وی گفت: در جهان امروز حمل‌و‌نقل را می‌توان از جمله بخش‌های زیر بنائی اقتصاد دانست که فرایند توسعه اقتصادی را تحت تاثیر قرار داده و اساس مبادلات بازرگانی و کلید توسعه اقتصادی و اجتماعی است.

میرزاخانی بیان کرد: به اعتقاد بسیاری از اقتصاددانان مطالعات انجام شده در سطح کلان اقتصادی نشان می دهد که سرمایه‌گذاری در حمل‌و‌نقل  باعث افزایش رشد اقتصادی می‌شود. ارتباط میان حمل‌و‌نقل  با بخش های اجتماعی و اقتصادی ،این باور را تقویت می کند که حمل‌و‌نقل  از ارکان اصلی اقتصاد و تجارت و بخش مهمی از زندگی اجتماعی بوده و از ارکان مهم اقتصاد هر‌‌کشوری است که بدون بهره‌برداری اصولی از آن دستیابی به اقتصاد پویا و پایدار میسر نمی‌شود

رئیس هئیت مدیره انجمن صنفی کار فرمایان شرکت‌های حمل ونقل کالای استان قزوین این بخش را‌ از ارکان مهم وتاثیرگذار در اقتصاد کشور توصیف‌ و اظهار‌کرد: توجه‌به زیرساخت‌های حمل‌ونقل و مرتفع ساختن مشکلات دست اندرکاران این بخش می‌توانند میزان خدمات‌دهی مناسب و بهره‌گیری ازاین ظرفیت‌ها را چندین برابر کرده و سهم این بخش را در تولید ناخالص ملی که اکنون 9 درصد است افزایش دهد

دبیر کانون کارفرمایان استان قزوین این استان را یکی از استان‌های حمل‌ونقلی کشور دانسته و افزود: وجود بیش از سه هزار شرکت تولیدی و صنعتی در این استان و صادرات کالاهای تولیدی مسئولیت ما را در این راستا دوچندان می‌کند.

 سپس مجید آهنگریان رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان استان قزوین همکاری و هماهنگی واحدهای تولیدی و صنعتی با مجموعه حمل‌ونقل و به‌ویژه انجمن صنفی کارفرمایان شرکت‌های حمل‌ونقل کالای استان را موردتوجه جدی قرار داده و خواستار حمایت مدیران بنگاه‌های اقتصادی و اختصاص حمل محصولات تولیدی با ناوگان حمل‌ونقل کالای جاده‌ای استان قزوین گردید

 مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده انجمن صنفی کارفرمایان شرکت‌های حمل‌ونقل کالای استان قزوین با حضور مجید آهنگریان رئیس کانون کارفرمایان، مهندس مریم آهنگران مدیر تشکلات کارگری و کارفرمایی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قزوین و اعضای این انجمن در محل خانه‌ی حمل‌ونقل استان قزوین برگزار شد و با رأی اعضای شرکت‌کننده رضا میرزاخانی، سالار ملکی، حمید دانش÷، رمضان میرخوند چگینی، موسی طاهر خانی، رضادخش به‌عنوان اعضای اصلی هیئت‌مدیره و کریم همدانی و رحمان سوار به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیئت‌مدیره و علی‌رضا عنایتی و علی‌اکبر زادهش به‌عنوان بازرسین اصلی و رضا طاهر خانی به‌عنوان بازرس علی‌البدل انجمن صنفی کارفرمایان شرکت‌های حمل‌ونقل کالای استان قزوین انتخاب شدند.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.