| کد خبر: 143501 |

◄ ابعاد شخصیتی شهید رجایی در جامعه ناشناخته است

در معرفی ابعاد شخصیتی، اخلاقی و کاری شهید رجایی خوب عمل نکرده و هنوز نتوانسته ایم فرهنگ شهید رجایی را در جامعه ترویج و نهادینه کنیم

تین نیوز

در معرفی ابعاد شخصیتی، اخلاقی و کاری شهید رجایی خوب عمل نکرده و هنوز نتوانسته‌ایم فرهنگ شهید رجایی را در جامعه ترویج ونهادینه کنیم.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان قزوین با بیان این سخنان گفت:در این هفته برنامه های مختلفی در سطح استان همراه با افتتاح پروژه ها وبا حضور استاندارو مقامات استانی وشهرستانی به مرحله اجرا در می آید..

 نصرت اله علیرضایی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت استان قزوین  تصریح کرد: هفته دولت امسال مقارن با پایان کار دولت یازدهم و آغاز به کار و استقرار دولت دوازدهم است که فرصت مناسبی برای تبیین و تشریح کارنامه دولت یازدهم و معرفی برنامه ها و اولویت های دولت جدید در بخش های مختلف است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین در ادامه براستفاده از ظرفیت رسانه ها و تریبون نمازجمعه برای معرفی خدمات و دستاوردهای دولت و ارائه گزارش از برنامه های این هفته تاکید کرد و گفت: هرچند شهید رجایی متولد و فرزند این استان است اما آنگونه که شایسته این شخصیت برجسته  است  به جامعه معرفی نشده و اقدام مناسبی در این راستا صورت نگرفته است.

دبیرستاد بزرگداشت هفته دولت در استان قزوین با اشاره به اهمیت فضاسازی و تبلیغات محیطی در شهرها در هفته دولت: از شهرداری های استان خواست فضای شهرها را با محور شخصیت و اندیشه شهید رجایی و خدمات و دستاوردهای دولت تدبیر وامید آراسته کنند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.