| کد خبر: 143332 |

◄ دستگاه قضایی پشتیبان تولید، صنعت و تجارت استان قزوین است

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: سرمایه گذاری، تولید و ایجاد اشتغالزایی از اولویت های مهم استان هستند که دادگستری قزوین به کمک دستگاه های اجرایی استان در این راستا با تشکیل کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاران بخش های تولید وصنعت حمایت می کند.

تین نیوز

سید مرتضی نصری خبرنگار تین‌نیوز از قزوین: رئیسکل دادگستری استان قزوین گفت: سرمایه گذاری، تولید و ایجاد اشتغالزایی از اولویت های مهم استان هستند که دادگستری قزوین به کمک دستگاه های اجرایی استان در این راستا با تشکیل کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاران بخش های تولید وصنعت حمایت می کند.

جمال انصاری تصریح کرد: سعی ما در کمیته حمایت قضایی سرمایه‌گذاری در استان رفع مشکلات و موانع پیش روی واحدهای صنعتی وتولیدی است تا خللی در روند تولید و تجارت استان قزوین ایجاد نشود.

وی در بازدید قضات از چندین واحد تولیدی صنعتی شهرک صنعتی کاسپین اظهار داشت: از جمله برنامه های این کمیته بازدید همکاران دستگاه قضا از صنایع مختلف استان قزوین است؛ تا همکاران ما در حوزه قضایی از نزدیک با روندتولید، نحوه عملکرد کارخانجات و واحدهای تولیدی، آشنایی بامسائل و مشکلات آن ها و پیشگیری از بزهکاری داشته باشند و ازسوی دیگر از محیط خشک کاری اندکی فاصله بگیرند که خوشبختانه اجرای این برنامه ها به این اهداف کمک شایانی کرده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: سعی ما در کمیته حمایت قضایی سرمایه گذاری در استان رفع مشکلات و موانع پیش روی واحدهای صنعتی است تا به گونه ای باشد که خللی در روند تولید و تجارت استان وارد نشود.

انصاری عنوان کرد: برگزاری این بازدید در استمرار برنامه حمایتی دستگاه قضا از جریان سرمایه گذاری است تا سرمایه گذاران واقعی با استفاده از حمایت های قانونی بتوانند در عرصه تولید کشور ایفای نقش کنند

وی یادآور شد:  ما تلاش می کنیم تا محیط کار را برای تلاشگران و فعالان عرصه صنعت آرام کنیم، البته بخش بسیاری از مشکلات هم به دلیل شرایط کلان اقتصادی و مشکلات فرآروی سرمایه گذاری است اما تا جایی که امکان دارد و با منع قانونی روبه‌رو نباشیم، سعی داریم با هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه ها مشکلات صنایع استان را حل کنیم.

رئیس کل دادگستری استان قزوین ادامه داد: همه سعی و تلاش مسؤولان دستگاه قضایی استان در جهت رفع موانع تولید بوده و روان سازی و انعطاف پذیری در رسیدگی به پرونده های سرمایه گذاران را در اولویت کاری خود قرار داده ایم و حمایت گسترده از سرمایه گذاران داخلی و خارجی که دغدغه ای جزء تولید و ایجاد اشتغال را ندارند جزءبرنامه های کاری خود قرار داده ایم

در این دیدار حمید رضا خانپور مدیر عامل شرکت شهر ک های صنعتی استان قزوین گزارشی ازروند تولید،مسائل ومشکلات واحدهای تولید وصنعتی شهرک صنعتی کاسپین رابرای قضات شرکت کننده دراین دیدار تشریح کرد 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.