| کد خبر: 142026 |

◄ ضرورت حذف مالیات بر ارزش افزوده در بخش حمل‌ونقل

رییس انجمن صنفی کارفرمایان شرکت‌های حمل‌ونقل کالای جاده‌ای استان قزوین: نظارت بر توزیع عادلانه بار در شرکت‌های حمل‌ونقل کالا از مهمترین وظایف ماست.

تین نیوز

سید مرتضی نصری، خبرنگار تین‌نیوز از قزوین: در بازدید رییس مجمع نمایندگان استان قزوین از انجمن صنفی کارفرمایان شرکت‌های حمل‌ونقل کالای جاده‌ای استان قزوین، «رضا میرزاخانی» گفت: در استان قزوین 84 شرکت حمل‌ونقل کالا تحت پوشش فعالیت‌های این انجمن است که 34 شرکت در محل پایانه بار قزوین مستقر بوده و مابقی در سطح شهرستان‌های تاکستان، آوج، شال، اسفرورین، آبیک، شهر صنعتی البرز و بویین زهرا فعالیت می کنند.

وی افزود: نظارت بر فعالیت شرکت‌های حمل‌ونقل کالا، توزیع بارنامه بین این شرکت‌ها، حضور در مجامع تصمیم‌گیری برای تشکلات صنفی حمل‌ونقل استان و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از دیگر فعالیت‌‌های این انجمن است.

میرزاخانی در ادامه از رییس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی درخواست کرد: با توجه به حذف مالیات بر ارزش افزوده از حمل‌ونقل کالا در کمیسیون عمران و ارجاع آن به کمیسیون اقتصادی، می‌تواند در جهت کمک به صاحبان کالا و شرکت‌های حمل‌ونقل منجر به کاهش هزینه‌ها شود و این مسئله نیازمند ورود به صحن علنی مجلس شورای اسلامی است، تا با حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، این مهم محقق گردد.

رییس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: حمل‌ونقل بخش اثرگذار در اقتصاد جامعه است و پویایی در این بخش می‌تواند محرک خوبی در فعالیت‌های اقتصادی کشور باشد.

«بهمن طاهرخانی» گفت: بدون شک تلاش برای پیگیری در جهت رفع مشکلات حمل‌ونقل وظیفه اصلی نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی است تا در آینده شاهد رشد اقتصادی مناسبی باشیم.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه 8 درصد تولید ناخالص ملی کشور در حوزه حمل‌ونقل وجود دارد، سبب می شود اهتمام جدی به حل معضلات این بخش داشته باشیم.

شایان ذکر است برای ارائه بهتر خدمات در زمینه توزیع بارنامه و نظارت بر فعالیت شرکت‌ها، دفتر انجمن صنفی کارفرمایان شرکت‌های حمل‌ونقل کالای استان در شهرستان تاکستان راه‌اندازی شده و آماده ارائه خدمات به شرکت‌های حمل‌ونقل کالای تاکستان است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.