| کد خبر: 141107 |

◄ سنگ اندازی سازمان تاکسیرانی و شهرداری قزوین در حل مشکلات وانت‌داران

سیدمرتضی نصری خبرنگار تین نیوز از قزوین: مشکلات پدید آمده برای قشر وانت‌دار که از سال 1389 و با اجرای طرح ساماندهی و با اجبار سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین و پلیس راهور و با دریافت مبالغ هنگفت از آنان طی این سال‌ها ایجاد شد به مشکلی لاینحل و پیچیده تبدیل شده است.

تین نیوز

سیدمرتضی نصری خبرنگار تین نیوز از قزوین: مشکلات پدید آمده برای قشر وانت‌دار که از سال 1389 و با اجرای طرح ساماندهی و با اجبار سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین و پلیس راهور و با دریافت مبالغ هنگفت از آنان طی این سال‌ها ایجاد شد به مشکلی لاینحل و پیچیده تبدیل شده است.
رئیس انجمن صنفی وانت‌داران استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار تین نیوز گفت: از سال 1389 و با عدم برنامه‌ریزی  و آینده‌نگری مسئولان وقت سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در ساماندهی این قشر که منجر به تشکیل 15 هزار پرونده برای وانت‌داران استان و بیش از هفت هزار پرونده برای وانت‌داران شهر قزوین، امروزه به مسئله پیچیده ای تبدیل شده است.
سیدرضا محمدی گفت: علیرغم تشکیل جلسات متعدد و تجمعات فراوان وانت داران هیچ اراده‌ای از سوی مسوؤلان سازمان تاکسیرانی و شهرداری قزوین برای حل این معضل وجود ندارد.
وی تصریح کرد: از اسفندماه سال گذشته برای حل این معضل توسط مسوؤلان استانداری، فرمانداری، ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، تعاون کار و رفاه اجتماعی، اطلاعات، شورای اسلامی شهر، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی تدابیری اندیشیده شده و با تشکیل جلسات و کمیسیون‌های تخصصی مربوطه سعی در حل مشکل وانت‌داران استان بوده‌ایم و تفاهم‌نامه‌ای توسط اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل‌ونقل استان قزوین به شورای اسلامی شهر، شهرداری و سازمان تاکسیرانی ارائه‌شده و تاکنون با برگزاری 3 جلسه کمیسیون تخصصی حمل‌ونقل، گمرک و ترانزیت با حضور مسئولان ذی‌ربط برای رفع معضلات و مشکلات وانت داران قزوین با وعده‌های واهی توسط شهرداری و سازمان تاکسیرانی مشکل همچنان لاینحل باقی‌مانده و کار به هفته‌ها و ماه‌های آتی موکول شده است.
محمدی تصریح کرد: شاید گوش شنوایی توسط مدیران شهرداری و تاکسیرانی برای شنیدن مشکلات و معضلات وانت داران و حل مشکل این قشر وجود ندارد و همین بی تفاوتی مشکلات این افراد را دوچندان کرده است.
رئیس انجمن صنفی رانندگان وانت استان در ادامه این گفت‌وگو از تلاش‌های نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار قزوین، معاونین عمرانی و سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیران کل دفتر فنی، شهری و شوراهای استانداری و کارشناسان مربوط در استانداری و فرمانداری قزوین، ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، تعاون کار و رفاه اجتماعی، اتحادیه شرکت‌های تعاونی حمل‌ونقل، کانون انجمن‌های صنفی رانندگان، اتاق تعاون و شورای اسلامی شهر و معاونت اقتصادی اداره کل اطلاعات استان قزوین که تاکنون با حضور و تشکیل جلسات متعدد پیگیر حل مشکلات وانت‌داران استان قزوین بوده‌اند قدردانی کرد.
شایان‌ ذکر است تاکنون برای رفع مشکلات حمل‌ونقل 6 جلسه کمیسیون حمل‌ونقل گمرک و ترانزیت با حضور نمایندگان ادارات ذی‌ربط در اتاق تعاون استان قزوین برگزار شده که سه جلسه آن مختص به وانت‌بارها بوده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.