| کد خبر: 136524 |

◄ صدور 20 هزار و 286 فقره بیمه نامه آسیا در قزوین

شرکت بیمه آسیا استان قزوین در 3 ماهه نخست سال 96 توانسته با صدور 20 هزار و 286 فقره بیمه نامه ، مبلغی معادل 7 میلیارد و 623 میلیون تومان کسب کند.

تین نیوز

میثم مالمیر، خبرنگار تین‌نیوز، قزوین: شرکت بیمه آسیا استان قزوین در 3 ماهه نخست سال 96 توانسته با صدور 20 هزار و 286 فقره بیمه نامه ، مبلغی معادل 7 میلیارد و 623 میلیون تومان کسب کند.

مدیر بیمه آسیا استان قزوین در این باره گفت: این شرکت در حال حاضر به عنوان یکی از فعال‌ترین مراکز بیمه‌ای استان، خدمات متنوعی را به شهروندان ارائه می‌کند. موضوعاتی از قبیل بیمه اتومبیل، آتش‌سوزی، عمر و حادثه از جمله مواردی است که بیشترین تقاضا را به خود اختصاص داده است. 

«رامین دلیری» گفت: در مجموع اقداماتی که طی 3 ماهه نخست سال جاری صورت گرفت، این شرکت توانست معادل 20 هزار و 286 فقره بیمه نامه به ارزش تقریبی 7 میلیارد و 623 میلیون تومان به فروش برساند که این نشان می دهد جمعیت قابل توجهی از شهروندان استان قزوین، از عملکرد بیمه آسیا رضایت دارند.

وی افزود: از این فروش بیمه، بیشترین سهم مربوط به  صدور بیمه نامه‌های اتومبیل است که رقمی معادل 19 هزار و 359 فقره و به ارزش تقریبی 6 میلیارد و 318 میلیون تومان بود که دلیل عمده آن، افزایش خودروهای شخصی و تعهدات بسیار خوب بیمه آسیا به بیمه‌گذاران است.

دلیری در خصوص تعداد بیمه های صادر شده تصریح کرد: در میان تعداد کل بیمه‌های به فروش رفته، 110 فقره برای آتش‌سوزی، 19 هزار و 359 فقره اتومبیل، 102 فقره باربری، 37 فقره درمان گروهی و مسافرتی خارج از کشور،121 فقره مسئولیت، 2 فقره مهندسی، 381 فقره عمر و حادثه، 174 فقره عمر و پس‌انداز وجود دارد.

مدیر بیمه آسیا استان قزوین در پایان گفت: برای بهبود صنعت بیمه باید سازوکارهای مناسبی در قالب سیاست گذاری‌های اقتصاد مقاومتی ایجاد شود. با وجود آنکه متولیان این صنعت ریسک های فراوانی را متحمل می‌شوند به علت نداشتن حمایت‌های کلان، با کاهش سرمایه‌گذاران این بخش روبه‌رو هستیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.