| کد خبر: 113442 |

انتصاب مدیرکل جدید راهداری و حمل ونقل جاده‌ای قزوین

تین‌نیوز| با حضور معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، معاون عمرانی استاندار و جمعی ازمسولان استانی و فعالان بخش حمل ونقل و راهداری استان قزوین، مهندس افشین پیر نون به عنوان مدیركل جدید راهداری و حمل ونقل جاده‌ای این استان معرفی شد.

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل  جاده‌ای در این مراسم، مهندس شهرام آدم نژاد معاون برنامه‌ریزی این سازمان، ادغام راهداری در ادارات كل حمل و نقل و پایانه‌ها در كشور را اتفاق مباركی دانست و افزود:توان خوبی در راهداری كشور داریم و شبكه عظیمی حدود 220  هزاركیلومتر را در كشور داریم و در حال حاضر به خاطر مشكلات و  تنگناهای سایر شقوق حمل ونقل،حجم عمده جابجایی كالا و مسافر بر روی جاده ها است بدون تردید مدیریت توامان شبكه راها و حجم عظیم جابجایی كالا و مسافر بر روی شبكه  راه ها، تدابیر خاص نیاز دارد كه همكاران سازمان برای ایجاد رضایت كاربران بخش های یاد شده  با تمام توان ، تلاش می كنند.   
                 
مهندس آدم نژاد با اشاره به موقعیت مكانی و ارزشمند استان قزوین گفت: شاید استان قزوین  می توانست با ایجاد لجستیك بار در آمایش سرزمین نقش كشوری و ماموریت ملی برای خود ایجاد نماید، یكی از كمبودهایی كه احساس می شود، مركز لجستیك است و استان قزوین جایی است كه می تواند این كار را انجام دهد، در حال حاضر به خاطر نبود لجستیك فقط داریم به مبداء و مقصد فكر می كنیم و مركزی كه تمام عملیاتی را كه بر روی كالا انجام می دهد وجود ندارد و از ظرفیت و بخش های عمده‌ای از حمل و نقل كشور استفاده نمی شود. 
                                                                                                                           
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای،  خاطرنشان كرد: در بحث ایمنی، استان قزوین در در ردیف استانهای خوب كشور است و رتبه خوبی دارد و امیدواریم كه این رتبه، همچنان  ارتقاءیابدو استان قزوین به عنوان  پایلوت خوبی در حوزه ایمنی تبدیل شود.

 وی در ادامه افزود: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای كشور جزء معدود سازمانهایی است كه تمام دیتاهای آن برخط انجام  می شود و نبود داده های ثبتی در كشور ازبزرگترین مشكلات است بنابراین  داده های ثبتی می توانند افق روشنی را به ما نشان دهند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم مهندس علی فرخزاد، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری نیز در سخنانی  با اشاره به ادغام حوزه راهداری در حمل و نقل و پایانه های استانها بر ضرورت  هماهنگی بیش از پیش این دو حوزه تاكید كرد  و خواستار استفاده ازپتانسیل های موجود در این بخش به ویژه نخبگان و متخصصان و تعامل نزدیك با دستگاهها و مردم برای خدمت رسانی بهتر شد.

فرخزاد افزود:به رغم محدودیت های موجود در راستای اهداف پیش بینی شده باید حداكثر توان و تدبیر مدیریتی را بكار بگیریم و از پتانسیل ها استفاده كنیم وخدمت خوبی به مردم ارائه دهیم.

این گزارش حاكیست: مهندس پیرنون مدیر كل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین هم طی سخنانی با اشاره به جایگاه ویژه استان قزوین در كشور به عنوان خطه ای كه 3000 شهید خصوصا شهید بابایی، رجایی، لشگری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است خدمت در این استان را افتخار  مهمی دانست و در آستانه هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری این را به فال نیك گرفت و ابراز امیدواری كرد انشاء الله با تعامل و همكاری بخش خصوصی و انجمن های صنفی استان وظایف را مطابق نظرات سازمان و استان كه شایسته مردم است انجام دهد.

 یاد آور می شود مهندس آدم نژاد در پایان از خدمات ارزشمند آقای رحمت شعبانی  مدیر پیشین  اداره كل راهداری و حمل ونقل جاده ای  استان قزوین تقدیر و حكم مدیر كلی مهندس افشین پیرنون را به عنوان مدیرکل جدید راهدای و حمل و نقل جاده ای این  استان ،تسلیم وی كرد.

 مهندس افشین پیرنون پیش از این مسئولیت مدیریت ساخت و توسعه راههای استان البرز را بر عهده داشته است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.