| کد خبر: 59588 |

سرپرست دفتر مدیریت پروژه‌ خبر داد:

را‌ه‌اندازی سامانه جامع مدیریت پروژه‌های شرکت ساخت گامی بلند در نهادینه سازی دولت الکترونیک

تین نیوز | را‌ه اندازی سامانه جامع مدیریت پروژه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور علاوه بر ایجاد بانک اطلاعاتی جامع و ایجاد یک شبکه الکترونیکی، موجب افزایش سرعت در گردش اطلاعات و نیز کاهش هزینه‌های جاری می‌شود.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی شرکت ساخت وتوسعه زیر بناهای حمل و نقل کشور، دومین جلسه هماهنگی سامانه جامع مدیریت پروژه شرکت ساخت (سامع) با حضور مدیران دفتر مدیریت پروژه‌ها(pmo)  و دفتر آمار و فن‌آوری اطلاعات و شرکت‌های مهندسین مشاور  طرف قرارداد با شرکت ساخت وتوسعه برگزار شد.

سعید پیروزفر با اشاره با اهمیت راه‌انداری این سامانه در راستای نهادینه سازی دولت الکترونیک گفت: این جلسه با محوریت ارسال الکترونیکی مستندات مربوط به پروژه‌ها از طریق سامانه جامع مدیریت پروژه در بستر شبکه شتاب برگزار شد و محورهای اصلی این موضوع مورد بررسی و نقد قرار گرفت.

وی افزود: از ابتدای سال 93 گزارش‌های ماهیانه بیش از 250 پروژه اجرایی از سوی 70 شرکت مشاور به صورت کاملا الکترونیکی از طریق سامانه مذکور ارسال شده است و در صدد هستیم تا با ساماندهی و تقویت آن از مزایای الکترونیکی شدن این ارتباط بهره‌مند شویم.


سرپرست دفتر مدیریت پروژه‌ با تاکید بر مزایای بهره‌گیری از این سامانه اظهار داشت: از موارد شایان توجه این سامانه امنیت بسیار بالای آن در بستر امن دولت ( شبکه شتاب) است که با اختصاص امضاء الکترونیکی به شرکت‌های مشاور صورت می‌گیرد.

پیروز‌فر تاکید کرد: داده‌ها و زمینه‌های اطلاعاتی در این سامانه به صورت کاملا الکترونیکی و مکانیزه منتقل می‌شود که علاوه بر این مزایا، در ایجاد یک بانک اطلاعاتی جامع نیز نقش بسزایی ایفا می‌کند.

وی اشاره کرد: با راه اندازی این طرح علاوه بر مزایای ذکر شده، صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف کاغذ، نیروی انسانی و  کاهش هزینه‌های جاری صورت پذیرفته است.

سرپرست دفتر مدیریت پروژه‌ در تشریح برنامه‌های آینده این سامانه افزود: برنامه‌ریزی شده است تا در آینده نزدیک متره برآورد و صورت وضعیت‌های شرکت‌های پیمانکاری نیز از طریق سامانه به صورت کاملا الکترونیکی انجام پذیرد که موجب راه‌اندازی یک نظام مدیریت پروژه در شرکت ساخت و توسعه می‌شود.

وی در خاتمه گفت: در این جلسه همچنین در خصوص گزارش‌های ماهیانه مطالعاتی با حضور کارشناسان کنترل پروژه دفاتر فنی راه، راه‌آهن، آزادراه و چگونگی پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مطالعاتی بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • گیلانی 0 0

    آنچه که شما گفتید معنی دفتر کنترل پروژه را میدهد نه دفتر مدیریت پروژه، دلبندم! یکی تو این شرکت معظم پیدا نمیشود فرق بین مدیریت پروژه را با کنترل پروژه به اینها بگوید! کمی مطالعه هم خوبه مهندسین مدیر داشته باشند!