| کد خبر: 161386 |

◄ آغاز به کار «کابین» با مجوز تاکسیرانی

اپلیکیشن درخواست تاکسی کابین با مجوز سازمان تاکسیرانی شروع بکار کرد.

تین نیوز

علیرضا قنادان در حاشیه مراسم رونمایی از اپلیکیشن درخواست تاکسی کابین گفت: دَرب سازمان تاکسیرانی به روی سرویس های اینترنتی تاکسی باز بوده و ما از شرکت های جدید استقبال می کنیم.

به گزارش تبن نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ قنادان با اشاره به اینکه هدف ما حمایت از اپلیکیشن های جدید است، ادامه داد: سازمان تاکسیرانی هیچگونه دخالتی در جزییات کسب و کار و مدل خلاقانه اپلیکیشن های درخواست تاکسی نخواهد داشت و سایر شرکت های متقاضی، با رعایت چارچوب ضوابطی که سازمان تاکسیرانی آماده کرده، می توانند مجوز رسمی برای اپلیکیشن خود دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تاکید کرد: تنها مسئله مهمی که از سوی این شرکت ها باید رعایت شود مسایل حمل ونقلی از جمله داشتن حداقل هایی از لحاظ سطح آلایندگی و آثار زیست محیطی و ترافیکی، امنیت مسافران و تایید صلاحیت رانندگان تاکسی که در این ناوگان فعالیت میکنند، طبق ضوابط سازمان تاکسیرانی است.

قنادان اظهار کرد: با توجه به تعداد تاکسی ها، حجم ترددها و ظرفیتی که در شهر وجود دارد به نظر می رسد درحال حاضر ظرفیت حضور اپلیکیشن های درخواست تاکسی جدید مخصوصاً در زمینه ارائه سرویس های لوکس و باکیفیت و خدماتی مانند خدمات هم پیمایی، در بازار رقابتی وجود دارد.

وی در ادامه افزود: سازمان تاکسیرانی شهر تهران از ورود تکنولوژی در حوزه حمل ونقل استقبال کرده و بر این باوریم باید همگام با تجربیات سایر نقاط دنیا در این حوزه گام برداریم. به همین منظور تیمی را تشکیل داده ایم تا آثار ورود تکنولوژی، نحوه برخورد و تعاملی که با سرویس های حمل ونقل در کشورهای مختلف وجود دارد را بررسی و سیاست گذاری خود را در این حوزه با استفاده از تجربیاتی که وجود دارد دنبال کنیم.

وی افزود: به جهت اینکه اپلیکیشن های درخواست تاکسی برای اغلب فعالیت های خود از جمله ارائه خدمات لوکس و خاص و بستن قراردادهای سازمانی باید دارای مجوز از سازمان تاکسیرانی باشند به این ترتیب شرکت هایی همچون کابین و کارپینو به دلیل داشتن مجوز رسمی،در بازار رقابتی جلوتر قدم برمی دارد.

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.