| کد خبر: 156648 |

سامانه سپهتن HS۱۰۱ ساخت شرکت هوشمند نمایه‌افراز

نیاز سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و پلیس راهور به سامانه بومی سپهتن، باعث شد تا شرکت هوشمند نمایه‌افراز موفق به تولید نمونه ایرانی این سامانه منطبق با نیازهای کارگروه اجرایی سپهتن شود و سامانه طراحی شده این شرکت تحت نام تجاری HS-۱۰۱ اولین سامانه‌ای بوده که تمامی تائیدیه‌های لازم در این خصوص را اخذ کرده است.

تین نیوز

نیاز سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و پلیس راهور به سامانه بومی سپهتن، باعث شد تا شرکت هوشمند نمایه‌افراز موفق به تولید نمونه ایرانی این سامانه منطبق با نیازهای کارگروه اجرایی سپهتن شود و سامانه طراحی شده این شرکت تحت نام تجاری HS-۱۰۱ اولین سامانه‌ای بوده که تمامی تائیدیه‌های لازم در این خصوص را اخذ کرده است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، شرکت هوشمند نمایه‌افزار، اولین تولیدکننده ایرانی سرعت‌سنج لیزری (فاوالیزر I ,II ,III ) و نیز سنسور بی‌سیم هوشمند تشخیص حضور خودرو بوده که طی هشت سال گذشته بیش از ۹۰ درصد نیازمندی کل کشور به این دو سامانه توسط این شرکت تامین شده است.

این شرکت با بیش از ۱۴ سال سابقه فعالیت به عنوان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان تولیدی در حوزه طراحی و تولید سیستم‌های هوشمند حمل‌ونقل و ترافیک فعالیت می‌کند. مجموعه‌ای از تائیدیه‌های علمی و استانداردهای تولیدی همچون لوح تقدیر جشنواره خوارزمی و گواهینامه ISO۹۰۰۱ و نیز دو تائیدیه طرح علمی از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، شش ثبت اختراع در حوزهITS ، رتبه ۲ شورای عالی انفورماتیک، تنها بخشی از افتخارات شرکت هوشمند نمایه‌افراز است.

این شرکت دارای پروانه بهره‌برداری تولید از سازمان صنایع استان تهران با ظرفیت ۷۲ هزار سامانه سپهتن در سال بوده و با تکیه بر کیفیت در تولید و ارائه خدمات به موقع و مطلوب همواره رضایت مشتریان خود را کسب کرده است. 

بر اساس این گزارش، در پی نیاز سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و پلیس راهور به سامانه بومی سپهتن، این شرکت موفق به تولید نمونه ایرانی این سامانه منطبق با نیازهای کارگروه اجرایی سپهتن شده و سامانه طراحی شده این شرکت تحت نام تجاری۱۰۱ HS- اولین سامانه‌ای بوده که تمامی تائیدیه‌های لازم در این خصوص را اخذ کده است.

سامانه سپهتن تولید این شرکت، دارای تائیدیه دائم از سازمان تنظیم مقررات رادیویی به عنوان مرجع تست و ارائه استاندارد محصولات مخابراتی بوده و کسب این تائیدیه نشانگر ایمنی مطلوب سامانه و تایید توان مجاز ارتباط ۳G در این محصول است .

سامانه سپهتن۱۰۱ HSقابلیت‌های متعددی همچون قرائت کارت هوشمند راننده، اتصال به ECU خودرو و دریافت همه داده‌های مرتبط با کارکرد و سلامت خودرو، امکان اخذ تصویر راننده یا محیط داخلی خودرو، امکان دریافت اطلاعاتGPS ، امکان ارسال داده‌ها بر روی بستر ۳G به سرورهای از پیش تعریف شده جهت ارائه خدمات به سازمان‌های دولتی و مالکان خودرو را داشته و همچنین با استفاده از پیام‌های صوتی و تصویری رخدادهای مهم را به اطلاع راننده می‌رساند.

این سامانه ورودی و خروجی‌های دیجیتال و آنالوگ متنوعی را دارا است که امکان پیاده‌سازی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بر اساس درخواست‌های مشتریان را میسر می‌کند. همچنین این سامانه قابلیت اتصال به ماژول‌های استاندارد DSRC برای ارتباط برد کوتاه و انتقال داده بر بستر استاندارد به پاسگاه‌های پلیس‌راه را نیز دارد.

HS-۱۰۱محصولی کاملا ایرانی است که وجه تمایز آن با دیگر نمونه‌های موجود در بازار، نحوه طراحی آن جهت نصب در سوکت‌های DIN مشابه تاخوگراف است. در واقع نصب این سامانه نه تنها آسیبی به داشبورد و بدنه خودرو به خصوص در خودروهای سنگین نمی‌رساند بلکه زیبایی ظاهری آن پس از نصب به مراتب از نمونه‌هایی که روی داشبورد با اتصالات پیچ می‌شوند بیشتر است.

همچنین، به منظور استفاده بهینه از این سامانه توسط ارگان‌های ذی­ربط و شرکت‌های حمل و نقل و مالکان خودروها نرم‌افزار تحت وب با قابلیت نمایش آنلاین کلیه رخدادها و مسیر تردد خودرو تهیه شده که در آن می‌توان انواع گزارش‌های لازم را نیز ایجاد کرد. همچنین اپلیکیشن اندروید ردیابی خودرو نیز توسط مهندسان نرم‌افزاری این شرکت توسعه داده شده است.

نظارت پلیس بر نحوه رانندگی و رفتار راننده، نظارت مالک یا راننده روی عملکرد خودرو، مشاهده وضعیت سنسورها و عملکرد خودرو، مشاهده وضعیت مصرف سوخت و محاسبه زمان رانندگی برای هر راننده از قابلیت‌های نرم‌افزاری این سامانه است.

 همچنین نرم‌افزار سامانه قابلیت به‌روزرسانی از راه دور و بر بستر ۳G را نیز داشته و از این رو می‌توان برخی از خطاهای احتمالی را که مرتبط با نرم‌افزار داخلی سامانه است، از راه دور مرتفع کرد.

این محصول همانند دیگر محصولات شرکت قابلیت صادراتی داشته و قیمت کمتر، پشتیبانی بهتر شرکت تولیدکننده داخلی و بیش از ۳۰ نمایندگی فعال در سراسر کشور، نقاط قوت HS-۱۰۱در مقایسه با رقبای چینی و آسیایی این محصول است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرکت و محصولات یاد شده می‌توانید به سایت  سپهتن و هوشمندنمایه‌افزار مراجعه کنید.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.